Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 jul 2025, 17:52

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hejsa jeg har en banke sensor af bosch typen 0261231007 Jeg ville hører om i kunne fortælle mig, hvor mange volt den kører med..

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Moderator

kepsus skrev:
Hejsa jeg har en banke sensor af bosch typen 0261231007 Jeg ville hører om i kunne fortælle mig, hvor mange volt den kører med..

Øhh...!

-10 til +10, men det er ikke det du skal bruge hvis du vil have noget ud af sensoren. Sæt et storageskop på udgangen og tap den med skaftet af en skruetrækker, så bliver du en del klogere på hvad der sker.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Medlem

tak Henrik

men det er fordi på min originale motorstyring er der en posetiv udgang, samt en signal.
http://coupeweb.net/16vt/pages/16vtPage2.html
pin 6 og pin 22. og når jeg ser på Omex boksen er der kun 1 indgang.

Titel:
Medlem

eller er jeg helt galt på den.. ? har kigge på et data sheet jeg fik google mig til over den bosch srnsor, men syntes ikke der står hvor mange volt den kører med.

Titel:
Moderator

kepsus skrev:
eller er jeg helt galt på den.. ? har kigge på et data sheet jeg fik google mig til over den bosch srnsor, men syntes ikke der står hvor mange volt den kører med.

Hej.

Du skal spørge dig selv om det er relevant hvor mange volt en mikrofon sender ud.....Svaret vil afhænge af om der er stilhed eller larm, om der er en der taler eller een der råber.

Og nej, Bosch databladet på din sensor fortæller intet om hvor mange volt simpelthen fordi det ikke er relevant info. Det er jo ikke en temperatursensor du monterer, eller et potmeter til en spjældaksel....

Godt råd; lad være med at monter noget du ikke ved hvordan virker.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Medlem

Ja men det kan da godt være at jeg skulle holde mig til dit råd.. Nu var det bare fordi der sad en standard på bilen, og i forbindelse med at jeg skulle skifte til Omex syntes jeg det var relavant at få den funktion med.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time