Anders-S13 skrev:har som sagt en kammerat der indkøre biler til nær og fjern, så det problem med at få boksen justeret eller indkørt er intet problem og det vil ikke koste mig en formue.
Og din kammerat har den boks der skal til for at få adgang til at justere EFI'en? For uden den, så er der ingen adgang til at pille.
vi giver det en chance og ser om det funker Ellers må vi smide en anden boks på regner med at jeg kan genbruge det ledningsnet fra EFI på en anden boks også
vi giver det en chance og ser om det funker Ellers må vi smide en anden boks på regner med at jeg kan genbruge det ledningsnet fra EFI på en anden boks også
Anders-S13 skrev:vi giver det en chance og ser om det funker Ellers må vi smide en anden boks på regner med at jeg kan genbruge det ledningsnet fra EFI på en anden boks også
Jeg genbrugte da det meste af mit EFI-ledningsnet da jeg skiftede til Omex, så ja det kan du sagtens
Har fået boksen monteret og bilen startede også første gang. mangler bare stadig lige nogle ledninger jeg ik ander hvor skal hen. og mit RPM signal virker ikke
Nu venter jeg egentlig kun på min kammart får tid så den kan justeres ind