hejsa
jeg har et problem med underlig styring i lange sving, eller rundkørsler...
bilen er utrolig let at dreje med i lange sving, og bliver så endnu lettere at dreje på et bestemt sted på rattet
bilen er en volvo 850r så den burde være lavet lidt til race fra fabrikken.
for øvrigt sejler den meget ved høj hastighed, når jeg trykker på bilen for at teste støddæmperene falder den hurtigt til ro, og virker rimelig hård. kontra fx, min kammerrats passat som er meget mere blød
volvo sejler meget, underlig i styringen
Redaktør: Moderatorer
-
ejnarmc
- Medlem
- Indlæg: 170
- Tilmeldt: 22 dec 2006, 18:02
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
et ord: Gummiophæng.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Re: ..
ejnarmc skrev:de foreste i bærearmene er skiftet til powerflex...
kan de bagerste resultere i at styrtøjet er underligt ved lav fart...
kan du nævne hvilke det kunne være??
Generelt kan ødelagte gummiophæng medføre besynderlige kørselsegenskaber, men også en såkaldt racerundervogn. Lidt forkert justering, så er de typisk ringere end en std undervogn.
Men hvis ophængene er ok, så ville jeg se på sporingen, og derefter på en støddæmpertest.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
En 4 hjuls udmåling med justering kan godt løse problemet.
Men kontroller først alle bøsninger for slid. ellers er det spild af penge.
Ps en "R" model er ikke race.
men nærmere en gt-gti undervogn.
MVH
Morten
Men kontroller først alle bøsninger for slid. ellers er det spild af penge.
Ps en "R" model er ikke race.
men nærmere en gt-gti undervogn.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html