Jeg synes ikke, at 80 - 90 grader er ret meget i olietemperatur. Det er jo dårlig nok vandtemperaturen. Ved hård kørsel ser jeg på min daglig bil 105 - 120, men selvf. hvis olien er godt kølet ned gennem div oliekølere, så motoren er koldere, så er slutresultatet også lavere, hvorfor det er svært at sige, hvad der er rigtigt.
Det væsentligste må være at vide, hvad temperaturen er "normalt" helst inden størrer ændringer og tuninger, og så følge den derfra.
Det har altid ærgret mig, at jeg ikke har en video optagelse - med lyd - fra første gang, jeg starter en motor for så at kunne følge, hvornår den lyder unormalt (banker, snerrer lidt mere f.eks)
Olietryksmåler?
Redaktør: Moderatorer
-
audi_claus
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Ebeltoft
- Kontakt:
- JerrilD
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia C
Re: Hvor du fra ?
Mark J skrev:Wildert skrev:Mark J skrev:Brian. hvor i dk bor d ? .. tæt på en biltema ?
Ikke ligefrem. Bor i den nordlige ende af Roskilde Kommune.
Så nærmeste er Næstved eller Malmö.
Hvorfor?
mangler nogle dele fra bil tema, men så er det nok nemmere at køre til ålborg.. jeg har 90 hver vej.. og de vil jo ikke sende ..
JA DET ER PISSE LATTERLIGT DE IKKE VIL SENDE !!!! Bor desværre ca 200 km fra aalborg
Der er så mange ting jeg gerne vil købe der oppe.... Har heldigvis en god kammerat som bor i aalborg som engang imellem gider og sende nogen hjem til Fredericia.
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)