Opretning af alufælge
Redaktør: Moderatorer
- cphjea
- Medlem
- Geografisk sted: Area mid - Køge
- Kontakt:
Opretning af alufælge
Har en alufælg der er skæv - jeg mistænker at den har været sådan siden ny, da den stadig har de orignale afbalacerings klodser monteret og ikke er i u-balance (har haft hjulet oppe i afbalancerings apparatet).
Nogen der kender til mulighederne for at få oprettet en sådan?
John
Nogen der kender til mulighederne for at få oprettet en sådan?
John
Passat + Lupo 3L
- tonnilerche
- Senior Medlem
a
Nu med Almera GTI | SR20DE | Hvordan er det liii man roder i sådan en? - alt er jo el-styret :S
-
Bufas
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Slagelse
- Kontakt:
Der ligger 2 fælgsmede i Ringsted. Den ene ligger lidt uden for byen, han hedder Steve og skulle være kanon dygtig. Jeg har fået rettet 3 fælge hos den anden, han ligger mellem broerne eller noget i den stil hedder vejen. Jeg havde ikke noget at klage over. 3 fælge rettet og kanter shinet op på dem alle til 900kr.
-
martin306xsi
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Roskilde
Bufas skrev:Der ligger 2 fælgsmede i Ringsted. Den ene ligger lidt uden for byen, han hedder Steve og skulle være kanon dygtig. Jeg har fået rettet 3 fælge hos den anden, han ligger mellem broerne eller noget i den stil hedder vejen. Jeg havde ikke noget at klage over. 3 fælge rettet og kanter shinet op på dem alle til 900kr.
Hvilken en ville du vælge næste gang? Har også hørt gode ting om Steve, men den anden er vel også god nok, og til den lave pris er han vel ik helt af vejen?
Mvh Martin
-
Bufas
- Senior Medlem
- Kontakt:
- cphjea
- Medlem
- Geografisk sted: Area mid - Køge
- Kontakt:
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
-
Bufas
- Senior Medlem
- Kontakt:
-
svan
- Senior Medlem
steve er superdygtig, fik fixet 4 fælge her i vinters og han har tidligere ordnet nogen ting for mig, alt til min fulde tilfredshed, dog har han fundet ud af hvor dygtig han er så priserne har fået en på hatten men arbejdet er iorden, gav 500 stk så det er ikke ublu.
svan
svan
Nu: Golf 3 TDI med BOV og box
Før: MK3 XR3I med turbo og SYN
Før: MK3 XR3I med turbo og SYN