martin306xsi skrev:
Tak for det.
Jeg regnede også med det var på Halmstadsgade, så jeg havde sat mig på venteliste på div. ungdomsboligere i nærheden. Men det kommer til at foregå på Hasselager Alle, ude ved Racehall.
Johan, jeg tror vi skal regne med at største delen af tiden foregår på Hasselagervej. Har du fået "alm." lejelighed? Vil du beholde din/dine biler og tage den/dem med derover?? Efter lidt hovedregning har jeg regnede ud at SU ik rækker langt. 2500,- på bolig (30kvm

) og ture til Sjælland er der ca. 1200,- igen. Og det er det jeg bruger på cigaretter om måneden, så jeg bliver en streg i luften, hehe

Ja jeg troede også det var halmstadgade.. men ak.
Ja jeg har en kæreste, en pige på snart 5 og en dreng der gerne skulle komme til verden til nytår

Så ja, vi har fundet en lejlighed på 78m2 i Hinnerup som vi lejer af Jeppe Buksted, for 4400.- mnd. + forbrug
Ja det med SU er sku noget møg, når man har været vant til en ordenlig indkomst og har arbejdet i ca 8år . Men jeg er så heldig at have optjent Civil Uddannelse i forsvaret, så jeg får min grundløn indtil 31 december, og når mini mekanikkerne kommer til verden så får jeg dobbelt SU
Men så stopper morskaben også
Jeg har solgt disse bile for at få råd til uddannelsen og lejligheden:
Toyota Supra MK3 2.5 TT
Toyota Supra MK2 V8
Toyota Supra Mk2 2,8
Toyota Camry V6
Subaru legacyén ryger 1 November (stadig til salg)
Så er der kun vores Toyota Corolla AE92 2,2L TDI (18 km/l)

tilbage
Grunden til vi beholder den sidste bil er at det er langt billigere at køre end at tage toget når vi skal frem og tilbage til familie og venner på sjælland.
Men du er da velkommen til at køre med os når du skal til sjælland, det bliver dog lidt trangt, efter nytår, men du er jo kun en streg i luften, så det bliver jo ikke noget problem