Hvad er en M3 coupe værd i dagens dk?
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Hvad er en M3 coupe værd i dagens dk?
Hej.
En bekendt har en 94 BMW M3 coupe fra 1994 til salg med under 100.000km på klokken.
Læderkabine, soltag og vistnok A/C så vidt jeg husker. Fin og velholdt, men gammel bil jo.
Hvad er en realistisk dagspris på sådan et dyr?
(jeg skal hverken købe eller sælge, jeg(som er vi) spørger for at se om der er nogen herinde der følger med i priserne på sådanne sjovere biler og ved hvor vi ca. er henne i dagspris)
En bekendt har en 94 BMW M3 coupe fra 1994 til salg med under 100.000km på klokken.
Læderkabine, soltag og vistnok A/C så vidt jeg husker. Fin og velholdt, men gammel bil jo.
Hvad er en realistisk dagspris på sådan et dyr?
(jeg skal hverken købe eller sælge, jeg(som er vi) spørger for at se om der er nogen herinde der følger med i priserne på sådanne sjovere biler og ved hvor vi ca. er henne i dagspris)
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Excess
- Senior Medlem
- Indlæg: 334
- Tilmeldt: 07 mar 2006, 17:20
Re: Hvad er en M3 coupe værd i dagens dk?
Alt efter stand osv. lyder det som om en bil der koster 150.000-200.000 kr.
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
tror de 150 er rigeligt. men det er bare en mening. det vigtigste er hvad køber mener. desværre har købers bank tit også en mening.... noget ala BMW. DYR FORSIKRING. 15ÅR GAMMEL MM.
min mening er at det er en rigtig fed bil. med en 2jz motor ville den være rigtig rigtig fed! MVH søren der aldrig har ejet en bmw
min mening er at det er en rigtig fed bil. med en 2jz motor ville den være rigtig rigtig fed! MVH søren der aldrig har ejet en bmw
-
tyson2
- Senior Medlem
- Indlæg: 458
- Tilmeldt: 21 feb 2007, 21:18
- Geografisk sted: 4600 Barbados
-
møffe
- Mester Medlem
- Indlæg: 2507
- Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
markedet svømmer i special biler for tiden, der er ikke råd til det 3. legetøj for mange mennesker. så der er ikke andet for enten at starte højt og så reklamere bredt og ellers bare at sætte sig ned og vente, eller at dumpe prisen og sende den afsted til en slik. så alt mellem 150 og 200K er en mulighed. men men 94´er er den "lille" model og jeg ville jo nok mene at skal man have bøvlet med forsikringen så skal det være 3,2 modellen.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
-
m power
- Mester Medlem
- Indlæg: 1248
- Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
møffe skrev:markedet svømmer i special biler for tiden, der er ikke råd til det 3. legetøj for mange mennesker. så der er ikke andet for enten at starte højt og så reklamere bredt og ellers bare at sætte sig ned og vente, eller at dumpe prisen og sende den afsted til en slik. så alt mellem 150 og 200K er en mulighed. men men 94´er er den "lille" model og jeg ville jo nok mene at skal man have bøvlet med forsikringen så skal det være 3,2 modellen.
nu har jeg så selv haft en e36 m3 3,0L og de nakker både 3,2L og e46 m3 på en 402 mtr.
3,0L er også stærkere end en 3,2L, har du nogensinde set at det er 3,2L der bliver pumpet til 600+++ hk , nej for det holder de ikke til.
en 3,0L har for det meste alle 286hk hjemme det har de 2 andre ikk en 3,2L har ik 300hk hjemme og e46 m3 343hk har ca 315hk
-
møffe
- Mester Medlem
- Indlæg: 2507
- Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
nu har jeg også set at 3L modellen ikke har de std 286. og iflg otto (natmekkeren) så er det også normalt. min kammis 3,2ér følger en E46 til begrænseren sætter ind, iflg ham selv.m power skrev:møffe skrev:markedet svømmer i special biler for tiden, der er ikke råd til det 3. legetøj for mange mennesker. så der er ikke andet for enten at starte højt og så reklamere bredt og ellers bare at sætte sig ned og vente, eller at dumpe prisen og sende den afsted til en slik. så alt mellem 150 og 200K er en mulighed. men men 94´er er den "lille" model og jeg ville jo nok mene at skal man have bøvlet med forsikringen så skal det være 3,2 modellen.
nu har jeg så selv haft en e36 m3 3,0L og de nakker både 3,2L og e46 m3 på en 402 mtr.
3,0L er også stærkere end en 3,2L, har du nogensinde set at det er 3,2L der bliver pumpet til 600+++ hk , nej for det holder de ikke til.
en 3,0L har for det meste alle 286hk hjemme det har de 2 andre ikk en 3,2L har ik 300hk hjemme og e46 m3 343hk har ca 315hk
og jeg har haft æren af at sætte en 3,0 til vægs på en Qmile i min sierra GT med 140hk.
men hvad jeg kan forstå fra dem jeg har snakket med så er 3,2éren mere RÅ end 3,0éren. effekten, tjaa har været til træf ved koed en del år. og syntes at billedet er at der ofte mangler effekt.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
møffe skrev:[
og jeg har haft æren af at sætte en 3,0 til vægs på en Qmile i min sierra GT med 140hk.
.
Bisset at køre ham ind i væggen....
Anyway, dvs. at en pris på 100k for et velholdt eksemplar er billigt nok til at få den solgt i en fart efter forummets mening?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
monster
- Junior Medlem
- Indlæg: 53
- Tilmeldt: 05 mar 2009, 08:34