Generel teknik
Redaktør: Moderatorer
luske
Mester Medlem
Indlæg: 1099 Tilmeldt: 30 apr 2005, 19:31
#11
Indlæg
af luske » 10 nov 2009, 15:49
tonnilerche skrev: er ideen ikke at de skal blæses rene indeni? Jeg forestiller mig at man ville sætte tryk på dyserne og køre noget væske igennem ( sprit, ligesom der er nævnt før ), og "bestråle" dem med ultralyd..
lyder ikke helt tosset
http://injectorcleaning.com/
MVH Luske
tonnilerche
Senior Medlem
Indlæg: 474 Tilmeldt: 15 aug 2006, 10:10
#12
Indlæg
af tonnilerche » 12 nov 2009, 07:30
præcis Luske
Jeg GAD sgu godt vide om man kan bruge de der små ultralyds-kar til noget.
Hvis man fx tog et ultralydskar, og monterede dyserne i et gammelt fuel-rail, lavede noget med en pumpe osv..
Og så spændte dyserne fast nede i karret.
Men så blir det vel næsten nemmere at betale sig fra det.
Mener at det var 500kr pr dyse som VAE skulle have. Det synes jeg alligevel var krydret.
Nu med Almera GTI | SR20DE | Hvordan er det liii man roder i sådan en? - alt er jo el-styret :S
luske
Mester Medlem
Indlæg: 1099 Tilmeldt: 30 apr 2005, 19:31
#13
Indlæg
af luske » 12 nov 2009, 13:09
tonnilerche skrev: Mener at det var 500kr pr dyse som VAE skulle have. Det synes jeg alligevel var krydret.
ja det var da ellers noget når man tænker på hvor lav prisen på (visse typer) dyser er
MVH Luske
tonnilerche
Senior Medlem
Indlæg: 474 Tilmeldt: 15 aug 2006, 10:10
#14
Indlæg
af tonnilerche » 12 nov 2009, 14:26
luske skrev: tonnilerche skrev: Mener at det var 500kr pr dyse som VAE skulle have. Det synes jeg alligevel var krydret.
ja det var da ellers noget når man tænker på hvor lav prisen på (visse typer) dyser er
MVH Luske
Nu fik jeg vist løjet over for dig
VAE skal have 220kr inkl moms pr dyse.
Axel Ketner ( Holstebro ) skal have 230kr eks moms pr dyse og fragt.
Men jeg synes stadig det er smådyrt, men altså.. sådan er det vel bare
Nu med Almera GTI | SR20DE | Hvordan er det liii man roder i sådan en? - alt er jo el-styret :S