klyfax skrev:
...
Det eneste vi kan håbe på er at staten åbner mulighederne for Høj teknologisk udvikling og arbejde. Det kan Kinamanden stadige ikke, og det er der vi skal hente vores penge frem over.
Desværre er Kinamand fint på omgangshøjde med det "super teknologiske" Danmark og har desuden overhalet os inden om på en hel del avanceret teknologi.... så det vare ikke længe før de "højteknologiske udviklings afdelinger" herhjemme også kommer til at føle kniven i ryggen... og hvis Kinamand ikke kan klare højteknologisk udvikling så står Indermand klar i kulissen .... Desuden er "vore kære" arbejdsgivere jo mere end villig til at kaste vestlige teknologi og arbejdspladser i nakken på under betalte asiater og indere for at skaffe lidt mere profit, det er da set gang på gang og er idag mere reglen end undtagelsen .... i medierne virker det nærmest som om arbejdsgiverne er ved at vælte over hinanden for at vise deres illoyalitet over for deres arbejdsstyrke.
Exhume skrev:
Jeg købte for 0,- så en eller anden klovn har købt for 12.000,-
Er det konen der har bukserne på derhjemme ?
Med mindre konen ikke giver dig lommepenge, og du derfor ikke har haft mulighed for at købe noget som helst .. så har jeg svært ved at tro at du ikke på den ene eller anden måde har "investeret" i Kina...
Eksempelvis så er min mobiltelefon produceret i et "land" der hedder PRC (der står Made in PRC på nogle af delene inden i) ... åbenbart er der nogen der tror at man så snyder folk til at tro at ens varer ikke er produceret i Kina og derfor god kvalitet da alle jo ved at Made In China stinker af dårlig kvalitet (ofte velbegrundet) ... men nu står PRC for People's Republic of China så stadigt en kinesisk produceret telefon