Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 jul 2025, 09:25

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 64  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 21 nov 2009, 15:27 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
Indlæg: 450
Geografisk sted: Sønderjylland
Okay, tak for svaret.
Hvad med BFgoodrich drag radial? (Ved godt efter navnet går det ind under drag radial, men vil mere kalde det gadeslicks?)

_________________
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 nov 2009, 17:10 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007, 13:17
Indlæg: 2340
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Jesper H skrev:
Okay, tak for svaret.
Hvad med BFgoodrich drag radial? (Ved godt efter navnet går det ind under drag radial, men vil mere kalde det gadeslicks?)


Ja det er en smule roddet, denne variant kan bruges:

http://www.bfgoodrichtires.com/overview ... /1161.html

Kan godt se at vi bliver nødt til at, definere nærmere. Rent teknisk ligger forskellen i hvor meget støtte der er i dæk siderne...

_________________
corvus terrae terror...


Billede


_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 nov 2009, 17:35 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2009, 20:27
Indlæg: 1340
Geografisk sted: Horsens
Nick, det lyder som om du er i inderkredsen ang. de nye regler ?

nu du siger hvad det er der ligger til grund for dæk forskelle,

jeg er skide nysgerrig, mest fordi de nye regler rammer mig på et irreterende punkt, nemlig låsepladen/låseblik, det har jeg jo skåret ud, det letter adgangen til motoren, og gir lidt plads ang. andre komponenter
og bruger bare hood pins i stedet,

nu ser jeg jo så at det må man ikke, ved du hvorfor ?

jeg har jo selvfølgelig brugt pladsen til køler og intercooler, så nu kan jeg mere eller mindre pille hele lortet fra hinanden igen for at sætte den skide låseplade fast i et par popnitter, for selve låsen kommer ikke i igen,, medmindre deffinationen er at den også skal være der ?

mvh en tøsesur splynk :gnaek:

_________________
I love everything thats fast enough to do something stupid with


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 nov 2009, 19:04 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
reglementet er skrevet af nick, jonas (kølerand) og mig, så du har helt ret i at nick har en finger med i spillet med det reglement :wink:

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 nov 2009, 20:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 sep 2007, 19:39
Indlæg: 192
Geografisk sted: Horsens
Ravnen skrev:
Rent teknisk ligger forskellen i hvor meget støtte der er i dæk siderne...


Så burde BF Dragradial jo netop kunne bruges???
Men en bil kan vel synes i synshallen - bare der er DOT mærkede dæk på - eller hvad? (correct me, if I am wrong)
Hvorfor så lave reglerne mere strikse end de er på gaden - folk må jo alligevel ikke køre under 12.00??
Det forstår jeg ikke.. :?

_________________
when the light goes green - the bullshit stops..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 nov 2009, 00:14 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Yugo Turbo skrev:
reglementet er skrevet af nick, jonas (kølerand) og mig, så du har helt ret i at nick har en finger med i spillet med det reglement :wink:


med flere !... :hrmpf:

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 nov 2009, 02:05 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
ja helt klart med flere, der er jo mange der er kommet med indspark. faktisk rigtig mange der læst og kommenteret tidligere versioner af reglementet.

og mens vi er ved indrømmelserne, så er nick ophavsmand til over halvdelen af formuleringerne... :wink:

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 nov 2009, 02:49 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2009, 20:27
Indlæg: 1340
Geografisk sted: Horsens
altid rart at have en at kaste tomme dåser (og evt fulde sommersby) efter og sparke over benet på DHB :roll: :lusket: :grr: :lol:

_________________
I love everything thats fast enough to do something stupid with


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 nov 2009, 09:58 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007, 13:17
Indlæg: 2340
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Personligt kan jeg tage det, Darth'er er ikke bange for noget! heller ikke at folk syntes at vi er rigtigt meget dumme fordi vi har været med til at lave nogle tidssvarende regler. Ja der nogle der skal lave nogle småændringer på deres biler, big deal! det skal vi sku. alle sammen,men bemærk venligst at før kunne man måske slet ikke komme til at køre uden div. fusk og dertilhørende efterfølgende disputes kørere imellem...

@ Splynk, din låseplade skal sidde på sin plads, hvis du skal køre i Outlaw, hvordan er vi ligeglade med sålænge den ikke er sat fast med gaffa eller bubba bubba tyggegummi, men din lås behøver ikke at være der og hoodpins er tilladte at køre med...

@ Morten, som før skrevet så er dæk uden sidestøtte (Wrinklewall) ala. MT ET Street ikke tilladt i Streetklassen og det er selvom de er DOT mærkede, de BF dæk du her hentyder til er med sidestøtte. Vi er bekendt med at vi bliver nødt til at uddybe nærmere i revisionen af reglemtet der kommer inden d. 1/12. hvor tilmeldningen starter op.
Apopros det med at være strikse, så er holdningen at Streetklassen skal holdes så meget på et gade niveau som muligt, for at støtte de små samt at stoppe tidligere tiders himmelflugt.

_________________
corvus terrae terror...


Billede


_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 nov 2009, 10:02 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
når det arrangement er overstået, så er jeg overbevist om at kørerne mener at det har været mere "lige børn leger bedst" end de tidligere DHB arrangementer...

man kalder bilerne hva de er og dem der kalder sin bil gadebil, der skal bilen både ligne og der er temmeligt mange krav til hva man ikke må, før man skal rykke op i de klasser hvor man ikke behøver at ha nummerplader på - det ser jeg kun som en fordel!

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 64  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team