mertz skrev:
Jeg synes street klassen er helt fint.
Men synes der mangler en klasse, en klasse uden den helt store ombygning. så som, med plader, komplet intræk, styrtbøjle, ikke et helt bur. ingen store hjulkasser, måske frit dækvalg
og en breakout på 11 sek eller 10,5.
nu er det ikke kun fordi jeg lige synes min bil passer fint til denne klasse.
Alle der stilller op med en bil der køre 11 sek tider, så er der godt nok langt langt vej, til at køre et stige løb.
Synes lidt det er træls at biler med plader der køre 11,5 skal køre i samme klasse med 8,5 sek biler uden plader, ok den er måske ikke syns klar bilen, men det er risiko manden løber
Ombygget biler som, biler uden nummer plader.store hjul kasser, brand væg ændret, køre på E85 og race benzin, høre til i en helt anden klasse.
Uanset hvor det breakout var blevet sat ville der være folk der ville brokke sig, vi har så her bare valgt at støtte den lille mand med en nummerpladeklasse for "ægte" gadebiler, derfor de 12 sek. og strikse regler.
Resten af de biler der kører er så blevet delt i to yderligere klasser, disse klasser er bygget op omkring de biler der faktisk kører til DHB og ikke, den horde af fiktive 8,5 sek. biler, du tilsyneladene ser, bemærk at der pt. er max 3-4 biler i Outlaw der kører under 10 sek. resten kører 10 og 11 tider!