Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 jul 2025, 22:45

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 64  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
:stop:

Senest rettet af Captain Slow 25 nov 2009, 02:04, rettet i alt 1 gang.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Ravnen skrev:

Captain Slow skrev:
men så kan man jo sige der mangler en klasse for hvert sekund ?

Spot on! og gang det med trækkende hjul, med og uden tryk, låseplade og ikke låseplade, antal cyl., bilmærker, min bil, din bil, børges bil...

folk vil aldrig blive tilfredse... nogle af os valgte bare at gøre noget ved det!

jeg kan ikke li Børges bil, men den med låsepladen bør måske overvejes :lusket: det var sarkasme min gode mand, og du blev fanget i den :up:

nu ikke selvhellig,
jeg har fuld forståelse for at i har gjort et stort stykke arbejde, og nu høster "tævene" for det.
som tidligere sagt syntes jeg personligt det ser fint ud. med et par afpudsninger og præciseringer her og der.

jeg tvivler dog rigtig meget på at outlaw og unlimited blir 2 lige store klasser, men lad os nu se

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vejle
fuucckk det her bliver en lang tråde :reading:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ravn du ved jo lige som jeg hvilken klasse jer der kører 4 link kører i i sverige :wink:jeg er helt med på at det skal skille et sted..men som nævn tidligere ser jeg 4link som en større/(mindst lige så stor) ombygning/fordel som f.eks rør ramme front. Grunden til tjuks bil er bygget sådan er jo netop for at overholde de krav der er i maxstreet,men reelt er der jo flere biler uden 4link der kører under 10sek uden 4link..audi s2-s4 ,e30, evo og ja sikkert også flere.

enten er der som der blir sagt en klasse for lidt(feks maxstreet std karroseri m tunet motor,hurtigere end 12.00)
Ellers kan man jo lige så godt lave kun gadeklasse og en stor klasse..ham der har en bil med gade karroseri og kører 11.99 kommer alligevel i samme klasse som feks tingleff/husballe som kører lave 9ere.

1/4mile- 9.7@233km/h

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Captain Slow skrev:
Ravnen skrev:

Captain Slow skrev:
men så kan man jo sige der mangler en klasse for hvert sekund ?

Spot on! og gang det med trækkende hjul, med og uden tryk, låseplade og ikke låseplade, antal cyl., bilmærker, min bil, din bil, børges bil...

folk vil aldrig blive tilfredse... nogle af os valgte bare at gøre noget ved det!

jeg kan ikke li Børges bil, men den med låsepladen bør måske overvejes :lusket: det var sarkasme min gode mand, og du blev fanget i den :up:

nu ikke selvhellig,
jeg har fuld forståelse for at i har gjort et stort stykke arbejde, og nu høster "tævene" for det.
som tidligere sagt syntes jeg personligt det ser fint ud. med et par afpudsninger og præciseringer her og der.

jeg tvivler dog rigtig meget på at outlaw og unlimited blir 2 lige store klasser, men lad os nu se

Du kan være hel sikker på at Unlimited og Outlaw ikke bliver lige store, men det gør Outlaw og Street, men nu giver vi det en chance i 2010 og så må vi se hvad der evt. skal laves af ændringer efter, for nuværende, vil vi kun tage os af små rettelserene og efter den 1/12 er der ikke mere vi kan gøre alligevel.

Billede

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
DHB har stort set altid været sådan at Mertz var oppe mod grønne michael og tjuk. der er vel intet nyt under solen der. :wink:

ideen med at fjerne nummerpladekravene er lige netop at "tvinge" folk til IKKE at deltage i biler med plader på som, om man så må sige, ikke fortjener pladerne på ærlig vis. uvist af hvilken årsag.

Det har været sådan at der har deltaget biler som har sig en dobbeltgænger og biler hvor kun papiret har været til syn osv osv hvad folk nu ellers har fundet på for at kunne møde op til arrangagementet med nogle nummerplader der kunne give adgang til deltagelse i DHB. Dette vil være dokumentfalsk i en eller anden given form, hvilket INGEN er tjent med, hvis noget går galt.

Så grænsen på de 12 sekunder blev også sat af mere eller mindre moralske årsager.

I bund og grund tror jeg som sagt tidligere at vi alle skal igennem DHB 2010, og derefter skal reglementet tages op til vurdering. Naturligvis vil der være nogle steder der skal rettes til, det vil aldrig kunne undgåes.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
Synes det ser meget godt ud det i har lavet drenge. Måske der skal laves lidt ændringer her og der, men alt i alt ser det godt ud.

Sidder da selv og tænker, at det da kunne være sjovt at deltage med min egen bil nu. Ik fordi den kan vinde noget, men fordi det virker mere fair på denne måde :)

Er spændt på at høre, hva folk har at sige efter DHB

I took an IQ test and the results were negative.

Titel:
Mester Medlem

en sunny gti-r er kan da ellers være en fin vogn til streetklassen...
det er bare at rykke actuatorslangen af, så er du klar... :D

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
Hahaha skal ik rykke noget som helst af haha. Men ja den går meget godt fremad. Den har da også vundet KOE i 2005. Men der er jo kommet meget hurtigere biler siden der:)

I took an IQ test and the results were negative.

Titel:
Mester Medlem

ej den vandt ikke arrangementet, den vandt 12,5 sek klassen dengang det blev kørt i Chimay... men det er stadig ikke let. har selv to pokaler fra den klasse stående. dog hhv en anden og en tredje plads :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 64  Næste

Alle tider er UTC + 1 time