Yugo Turbo skrev:
man vil kun kunne opnå det du hentyder til ved at opdele folk i tidsklasser pr. sekund og gør man det vil dem der kører de høje tider i klassen mene at det sku ha være opdelt pr. halve sekund.
alle der deltager har en chance for at vinde. hvis det er lars lige du er bekymret for så mener jeg at han vil deltage i unlimited, da han ikke ønsker at montere de dele han mangler for at køre outlaw.
men lad os nu ikke tager sorgerne på forskud, hvor mange biler kan der overhovedet nævnes der kører under 10 sekunder PÅ vandel? altså ikke alle mulige andre steder med klister på banen, eller bare baner hvor der er bedre bid end der er på det nye stykke asfalt på vandel.
Lars, Per, Keld, Michael, Tjuk har også været under. vil tro at Jesper Klausen også vil gøre en god figur, men hvor mange er det i grunden der er tale om? dvs. at det meste af feltet altså vil ligge inden for ca 10-12 sekunder, det er vel fair nok som det er nu ville jeg bestemt mene.
keld og per (og vist også lars) kører endda unlimited, så dem kan du tage ud af den lille opremsning.
Lasse nu jeg ikke bekymret for nogle eftersom jeg kommer med ny bil og godt ved det tar mere end et par løb at få sat det hele op,og dernæst ser jeg lars evo i en helt andet liga end min set ud fra økonomien i projekterne... mit mål er at ramme en tid i løbet af 2010 som jeg er tilfreds med og intet andet.

jeg har intet problem med at få røv af lars bil,det ville nærmere undre mig hvis det ikke skete, men nu du selv kommer ind på den slags ,kunne jeg jo fristes til at spørge: jer med de store ombygninger i outlaw er måske "bange" for unlimited drengene siden at delingen mellem de 2 store klasser er delt som de er..?