Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 20 jul 2025, 23:24

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 64  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
TP, ville du gerne køre rundt i en bil med front monteret intercooler, uden på kofangeren, som daily driver bil i københavn eksempelvis?

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

tp-gt42r skrev:
ja i street klassen er det netop nævnt at div ting ikke må rage ud, men det står der altså ikke noget om for outlaw biler

Nej der skrev vi street appearance, da vi mente at det gav lidt mere frie tøjer, uden at det får lov at stikke helt af. Lidt det samme som at ens dæk skal være inden for skærmene i street og outlaw. det har jo ikke tidligere været nævnt i reglementet. og der har da også været en del pit diskussion om hvorvidt folk mente at dæk, som på min de seneste par år var ok. jeg har godt selv kunnet se at det så grimt ud, men "de andre gør det jo også" det var sådan noget som det vi ville væk fra. så nu må man enten bruge dæk der kan være i skærmene eller bygge skærme der kan indeholde dækene. eller stille op som man plejer, men så acceptere at man bliver rykket i unlimited. det er vel de valg der er med hensyn til dæk

Senest rettet af Yugo Turbo 22 dec 2009, 22:54, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Nyt Medlem

nej det ku jeg sku aldrig finde på, ka nemlig ik finde rundt i kbh, måske i 4760 :D nej spørg til side... som jeg skrev tidligere hvis Luffe byggede en kofanger rundt om ic`en ligesom du har gjort eller som på den Subraru der var linket til, så ville den da stadig til trække politiets opmærksomhed og det vile din bil da også.
Den Fiesta som var med i politijagten på kanal 5 havde en forholdsvis lille men synlig ic på og det var lige præsis derfor han blev stoppet.
Så det at man har en synlig ic stor som lille gør at man tiltrækker politiets opmærksomhed

Titel:
Nyt Medlem

Yugo Turbo skrev:
tp-gt42r skrev:
ja i street klassen er det netop nævnt at div ting ikke må rage ud, men det står der altså ikke noget om for outlaw biler

Nej der skrev vi street appearance, da vi mente at det gav lidt mere frie tøjer, uden at det får lov at stikke helt af. Lidt det samme som at ens dæk skal være inden for skærmene i street og outlaw. det har jo ikke tidligere været nævnt i reglementet. og der har da også været en del pit diskussion om hvorvidt folk mente at dæk, som på min de seneste par år var ok. jeg har godt selv kunnet se at det så grimt ud, men "de andre gør det jo også" det var sådan noget som det vi ville væk fra. så nu må man enten bruge dæk der kan være i skærmene eller bygge skærme der kan indeholde dækene. eller stille op som man plejer, men så acceptere at man bliver rykket i unlimited. det er vel de valg der er med hensyn til dæk

nu kan jeg ikke reglementet 100 % på rygraden men står det beskrevet at dæk ikke på rage ud for skærmene???

Titel:
Mester Medlem

hvis den sidder bag kofangeren som på subaruen, så slipper man for opmærksomhed fra rigtig mange, da de fleste ikke synes at bemærke den, sidder den foran, uden på kofangeren, vil selv fru jensen se at det "ser lidt mærkeligt ud"

Du finde da ind til herlev med jævne mellemrum, så hvorfor ikke køre turen i en bil med IC uden på kofangeren? :mrgreen:

Jeg har kørt mere, end jeg bryder mig om i min i indre københavn, så det kan man altså godt slippe afsted med. gør det dog ikke mere.

Ham i fiestaen gjorde i mine øjne INTET galt og det jeg så i optagelserne, gør at jeg bestemt mener at han havde bygget et rigtig fint projekt. og han var endda gået all-in og havde monteret store lækre bremser og det hele. uretfærdigt at han får sådan et smeld!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
tp-gt42r skrev:
hej Lasse nej det har du selvfølgelig ret i, det med dækket.
Kan bare ik se det rimelige i at man ikke må ha ic`en ude foran, ved der er flere med ic monteret på denne måde. Jeg mener man ku ta den op efter dhb 2010 når der er revision på regelmentet igen.

mon ikke også den bliver det,
sammen med andre detaljer, efterhånden som der opstår tvivl om deres berettigelse.

jeg kunne dog godt tænke mig man prøvede at lægge pres på V-max for at acceptere endnu en revision inden dhb 09
hvor man beder kørene (evt. medlemmer af kørerforeningen, hvis man kan blive det) der mener de har noget de gerne vil have anderledes argumentere derfor

vi ved jo ikke før på dagen om V-max overhovedet vil bruge reglementet, klog af skade ved vi jo at de på sekunder kan vende det hele på hovedet

Titel:
Nyt Medlem

Lasse du må ikke misforstå mig med hensyn til den Fiesta jeg synes bestemt også det er den rigitg fin bil og ja han gjorde intet galt.

Det tog mig også nogle ture ind til søren før jeg kunne vejen he he

men det er altså okey og ha stor synlig ic på bare den er inde bag en eller anden form for kofanger

Titel:
Mester Medlem

Captain Slow skrev:
mon ikke også den bliver det,
sammen med andre detaljer, efterhånden som der opstår tvivl om deres berettigelse.

jeg kunne dog godt tænke mig man prøvede at lægge pres på V-max for at acceptere endnu en revision inden dhb 09
hvor man beder kørene (evt. medlemmer af kørerforeningen, hvis man kan blive det) der mener de har noget de gerne vil have anderledes argumentere derfor

vi ved jo ikke før på dagen om V-max overhovedet vil bruge reglementet, klog af skade ved vi jo at de på sekunder kan vende det hele på hovedet

Vi har lagt HÅRDT pres på vmax, for at det reglement der er skrevet også bliver benyttet. dette er en af grundstenene for overhovedet at skrive reglementet fra starten!

De har selv sagt fra over for flere revisioner, og det er fordi det som der er skrevet nu, er ude i så go tid for at folk kan bygge efter det. hvis man så bare ændrer det, så bliver der endnu værre ballade end du har gang i at ildne op til splynk :wink:

hvilke ting mere du der er tvivl om berettelsen om? der SKAL være en streg i sandet for hvad der er hvad og som du selv er inde på så er intercooleren jo ikke "street appearance"

Titel:
Nyt Medlem

det sku nok ha været nævnt mere præsist i reglementet det med ic placeringen

street appearance er pisse svær og definere

Titel:
Mester Medlem

tp-gt42r skrev:
Lasse du må ikke misforstå mig med hensyn til den Fiesta jeg synes bestemt også det er den rigitg fin bil og ja han gjorde intet galt.

Det tog mig også nogle ture ind til søren før jeg kunne vejen he he

men det er altså okey og ha stor synlig ic på bare den er inde bag en eller anden form for kofanger

Jeg mener ikke at jeg misforstår dig.
og ja jeg mener bestemt at når cooleren sidder som eks. på den sub der, så vil den ikke blive bemærket i nær samme grad "på gaden" og har i mine øjne derfor mere "street appearance" end når den er sat uden på kofangeren

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 64  Næste

Alle tider er UTC + 1 time