Supra MK4 skrev:
Selvfølgelig skal der trækkes en linje, og det har i gjort..
Derfor kan vi vel godt diskutere synspunkter.
Det kan vi naturligvis godt og det gør vi jo også.
Det jeg prøver er at anskue hele arrangementet fra oven. og SKAL man dele deltagerbilerne op, skal der opstilles nogle bautasten, der viser at hertil, og ikke længere, ellers er det næste klasse.
Vi har længe ment at det at alle kørte i samme klasse. eks i fwd med tryk, det er ret unfair for dem der rent faktisk stillede op i en "ægte" gadebil og så skulle deltage på ligefod med starlet jakob, corolla jakob, starlet daniel, undertegnede osv osv. det er jo ikke sådan på lige vilkår, hvilket ALLE bilforaer ofte diskuterer efter DHB i op til et par måneder efter DHB. Jeg kan godt følge gadebilernes argument og derfor skulle der jo også være en klasse for dem der er "newbees"/bare gerne lige vil prøve 402 meter og så en for dem der er stukket af fra at være lovlige gadebiler og så skulle der naturligvis også være en klasse for en bil som Jesper Beyers.
de fleste kan jo godt se at hans ændringer er lige skridtet videre end mange andres og derfor vil det igen ikke være "lige børn" der leger.