Supra MK4 skrev:
Mener ordet skal fjernes.
For det første er det næsten umulig og definere, og kan altid tolkes.
For det andet, syntes jeg ikke det hører til i en klasse hvor der må køres 8,5 , og ikke kræves nummerplade, hvorfor så street apperence, når den slet ikke må køre på vejen.
Nu er det jo Streetrace vi kører her så derfor mener jeg også at bilerne der bliver brugt bør have en vis lighed med de biler der bliver kørt i på vejen.
Mht. til de 8.5 sek så kig lidt på Husballe, han er ved at nå ned på de tider, endda uden at have dæk, turboer og intercoolere monteret uden på bilen, det kan lade sig gøre og jeg mener helt klart at vi skal arbejde på holde stilen i de to første klasser, især med tanke på at der er rig mulighed for at rase (eller dovne) den ud i Unlimited.
På den med det er umuligt at definere Street appearance, vil jeg ikke give dig ret, det kræver at vi står fast det på "smalleste" sted og det er at bilen skal være "intakt" på alle (originale) karosseri elementer, herunder lygter og front, samt at MadMax udbygninger bliver holdt i stram snor.
Vi agter ikke at give op på dette område og bliver ved indtil at defintionerne er fastlagt.
Og Splynkmodellen med at hvis en ting er tilladt så er alt tilladt kan vi ikke bruge til noget, Streetappearance punktet i reglerne er ikke op til debat, men hvad det indeholdet er, så kom frisk...
Hvad med luftfilter indsugning på amerikaner bilerne, skal der være makshøjde på hvor meget den må rage over klappen?
Og Pape, hvad med hans turbo, er det for meget eller kan den gå under streetappearance?