Holeby og ikke indregistrede biler...??

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Slavteren
Mester Medlem
Geografisk sted: Maribo
Kontakt:

#11 Indlæg af Slavteren »

tror sq også at det er lige før man kan slippe afsted med det.. det står jo ikke ligefrem udpenslet ret godt på anmodningen..

næste problem er så at de faktisk ikke må bruges til transport til / fra arrangementer, kun under selve arrangementet.
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!

www.slavteren.tk
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Kontakt:

#12 Indlæg af Ravnen »

Inden i kommer for godt igang, så er der to ting i skal vide:

1. der vil ikke gå særligt længe før etaten opdager at deres regler bliver misbrugt, hvilket sandsynligvis vil blive dyrt for de implicerede samt lægge endnu mere dårlig karma på en i forvejen stresset streetracesport.

2. i værste fald kan det gå ud over rallyfolkene som disse "undtagelser" er lavet for. (Og har kæmpet for at få)
corvus terrae terror...

Billede

Medlem

...

#13 Indlæg af MTECH »

Det nu mere overskriften at spørsmålet går på...det med prøveplader er som sagt bare noget jeg har set at 402meter/sindal godtar(og som åbenbart nu er ændret til at være identisk med de nye dhb regler)
Senest rettet af MTECH 08 mar 2010, 10:25, rettet i alt 1 gang.
R36-GT45R-AWD

1/4mile- 9.7@233km/h
Elnef
Nyt Medlem

#14 Indlæg af Elnef »

Sidste år var det muligt at køre uden plader i deres show klasse så vidt jeg husker
Brugeravatar
MTECH
Medlem

#15 Indlæg af MTECH »

så vidt jeg husker ud fra alle de gange jeg har kørt i holeby har de ingen showklasse.. :shock: men muligvis det lavet om.. :?: omvendt ville jeg da mene det burde være muligt eftersom de dragbikes osv der kører dernede ik er indregistreret.
R36-GT45R-AWD

1/4mile- 9.7@233km/h
Elnef
Nyt Medlem

#16 Indlæg af Elnef »

Hvis man kigger på tilmeldingen på deres hjemmeside så er der en showklasse og mener da også at kan huske at der var en afstemning igang om show klasse eller ikke på hjemmesiden
Kørte kun en enkelt gang i Holeby sidste år og der var der show klasse og de folk som evt havde "rod" i papire eller "glemt" nummer plader røg også i show som jeg husker det
Elnef
Nyt Medlem

#17 Indlæg af Elnef »

Hvis man kigger på tilmeldingen på deres hjemmeside så er der en showklasse og mener da også at kan huske at der var en afstemning igang om show klasse eller ikke på hjemmesiden
Kørte kun en enkelt gang i Holeby sidste år og der var der show klasse og de folk som evt havde "rod" i papire eller "glemt" nummer plader røg også i show som jeg husker det
Slavteren
Mester Medlem
Geografisk sted: Maribo
Kontakt:

#18 Indlæg af Slavteren »

så vidt jeg ved, så blev der netop oprettet en showklasse pga div. temmelig kreatiev måder at ha plader til sin bil. bla. en unavngiven der åbenbart havde meldt pladerne stjålet for derefter at ha afmeldt bilen.. altså var han stadig i besidelse af nummerplader og reg. attest til sin bil :damn:
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!

www.slavteren.tk
Brugeravatar
MTECH
Medlem

#19 Indlæg af MTECH »

okey..er der så nogle der ved om de gør det sådan igen i år..ville jo være meget rart at vide inden d. 24. april.. ;)
R36-GT45R-AWD

1/4mile- 9.7@233km/h
Brugeravatar
luske
Mester Medlem

#20 Indlæg af luske »

skriv til 32ford på deres forum , vi er flere der vil se monsteret i aktion snarest :rock:

MVH Luske
Besvar