har en motor jeg skal have boret fra std 86mm til 89,60mm
hvem er billigst, helst i jylland. og evt priser.. det er udelukkende til et budget projekt.
på forhånd tak.
pris på boring af blok
Redaktør: Moderatorer
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
pris på boring af blok
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
-
JDJ
- Medlem
- Geografisk sted: Brædstrup
- Kontakt:
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
Re: pris på boring af blok
møffe skrev:har en motor jeg skal have boret fra std 86mm til 89,60mm
hvem er billigst, helst i jylland. og evt priser.. det er udelukkende til et budget projekt.
på forhånd tak.
Det er ellers ikke så lidt af en forøgelse. Har du gods nok i den til det, uden at sælge stivheden?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
Re: pris på boring af blok
HenrikGM skrev:møffe skrev:har en motor jeg skal have boret fra std 86mm til 89,60mm
på forhånd tak.
Det er ellers ikke så lidt af en forøgelse. Har du gods nok i den til det, uden at sælge stivheden?
hvis ford kan, så kan jeg vel også..
faktisk er det et forsøg. har nemlig en 2,3 motor, og lige meget hvor jeg måler så er forskellen på målene det som forskellen er på boringen. og sjovt nok så er en del af numrene der er støbt i blokkene de samme...
og det er til rent NA. sådan en tung dohc sierra skal ikke tage meget mere end en 7000omdr alligevel. med 91mm slag og 89,6 boring..
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS