Vagcom eller gode ideer Audi A4 vil ikke starte
Redaktør: Moderatorer
-
AsvaneH
- Nyt Medlem
Vagcom eller gode ideer Audi A4 vil ikke starte
Hey
Jeg har en Audi A4 1,8T fra 1996
Er der en herinde fra (Nordsjælland, København, Sjælland) som ligger inde med en VagCom?
Mit problem er at jeg har skiftet motor på bilen, da min gamle motor stod af. Det er den samme motor 1,8T motorkoden er den samme AEB og det er KUN selve motoren som er skiftet. ALT andet er brugt fra den gamle motor. Men bilen vil ikke starte så håber jeg kan 0 stille ecu og bilen så vil starte.
Kan det have nogen betydning at den gamle motor var fra 1996 men den nye er fra 1999 jeg kan se at ventildækslet er anderledes men motorkoden er den samme.
Hilsen Allan
Jeg har en Audi A4 1,8T fra 1996
Er der en herinde fra (Nordsjælland, København, Sjælland) som ligger inde med en VagCom?
Mit problem er at jeg har skiftet motor på bilen, da min gamle motor stod af. Det er den samme motor 1,8T motorkoden er den samme AEB og det er KUN selve motoren som er skiftet. ALT andet er brugt fra den gamle motor. Men bilen vil ikke starte så håber jeg kan 0 stille ecu og bilen så vil starte.
Kan det have nogen betydning at den gamle motor var fra 1996 men den nye er fra 1999 jeg kan se at ventildækslet er anderledes men motorkoden er den samme.
Hilsen Allan
-
m power
- Mester Medlem
-
m power
- Mester Medlem
AsvaneH skrev:Hmm det må jeg lige tjekke for det skiftede vi ikke. MEN trigger hjulet det som sidder i den nye motor passer vel til motoren, så hvis der er forskel på den gamle og den nye passer den gamle vel ikke over i??
jo den passer fint på din nye motor, så hvis ikke de er ens så er det der problemet ligger.