Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 12:29

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Nyt Medlem

Så er vi ved at være klar i graven, så på med gummistøvlerne og kom ud af klappen :rock:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
KANON arrengement.. lidt vådt lørdag, de der 0,2mm regn vi sku ha haft fik vi det vil jeg godt garantere for!

Igen i år blev der gambled med lattergas/ ladetryk for at prestere, for nogle virkede det for andre blev det en lang nat til søndag med reperationer.

søndag var en dag med koldbøtter hjulløft og action som man kan forvente til sådan et arrengement..

Jeg skal lige ha fundet en ondenlig online gratis host Mht. upload af billeder derfra.

Ekstra meget respekt til "lille" palle og den falske svensker (som hvis kom fra norge) for at give den max gas med kun 4 cyllindre, Stor er ikke altid bedre.. :)

Palles motor er forresten i trod-salderen, hvilket gik i udbrud ca midt på bakken søndag med et brag. Resten kan han selv komme nærmere ind på ;)

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Citat:
Resten kan han selv komme nærmere ind på :wink:

Er det nok at skrive: At der tilsyneladende ikke har været tilstrækkelig krumtapudluftning, så den har selv blæst et hul i blokken, og i bundkarret :tooth:

Mvh Palle

IT'S MIND OVER MATTER!!
I dont mind, and the sheetmetal dont matter!!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
Jeg tror IKKE at det er udluftningen der var skyld i hullet, nok nærmere de plejlstænger der ikke kunne klare presset..

Titel:
Moderator

Jeg må sige at jeg var overrasket i negativ retning.

Vi kom Søndag, og regnede med nogle timers race, men kunne konstatere at arrangementet var slut noget før annonceret, men tilgengæld ingen der havde informeret billetsælgerne om at de solgte biletter til noget der faktisk var slut.... :? Det var ret mange der gik forgæves så vidt jeg kunne se.

Men det var en fin køretur til Stjær og retur.

Man skulle nok vælge at sætte hele weekenden af til det, istedet for at satse på at få et skud action den sidste halvdel af søndagen.
Den bane vi så var lidt halvtam, og der havde jeg nok forventet at man fandt en af de vilde baner at afslutte med, men som sagt, så kunne vi bare have valgt at bruge noget mere tid derude.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Nyt Medlem

Henrik: Arrangørene er helt klar over den problematik du fremstiller, og vi er meget flove over den for tidlige afslutning.
Der er mange grunde til at vi var for hurtigt færdig Søndag, nogle af dem er, for mange biler der gik til iløbet af dagen, baner der var for nemme, og et nyt reglement der ikke giver meget plads til "justeringer" under afvikling.
Allesammen ting der VIL blive rettet op på.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Toftlund>Sønderjylland
Ja vi var 4 mand her nede syd fra, vi betalt de 100kr, for og se ca 1½times kedelig offroad, uden det store action :( vil sku sige det var en del bedre sidste år, om lørdagen.

Titel: ..
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland
syncroGT skrev:
Ja vi var 4 mand her nede syd fra, vi betalt de 100kr, for og se ca 1½times kedelig offroad, uden det store action :( vil sku sige det var en del bedre sidste år, om lørdagen.

Ja det var lidt en fesen omgang :gnaek:

S3 Optimeret

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ribe
Godt jeg ikke tog de 2 timers kørsel der op søndag så :shock:

Men håber på at få tid næste gang :mrgreen:

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Helt enig!

Det kunne sagtens have været bedre, men til banebyggernes forsvar, vil jeg at der var lavet nogle rigtig gode baner til om lørdagen(lavet torsdag og fredag).
Men pga. al den regn der kom, blev de alt for "svære"/tunge, dvs. leret blev hængene i hjulene og hvor det nu ellers kunne hænge fast, og tære på kræfterne.
Det var så galt, at selv biler med langt over 800heste, havde store problemer med at slæbe hjulene rundt_læs op at spinne!
Det blev der så taget højde for om søndagen, hvor der til gengæld kom en masse solskin det meste af dagen. Resultat: Banerne blev alt for lette(at se på).

Omvendt var det da et fint styrt Bjarki fra island lavede på bane 1 søndag.
Ca 6min inde i filmen:
http://www.youtube.com/watch?v=4m5T7w3d ... r_embedded

IT'S MIND OVER MATTER!!
I dont mind, and the sheetmetal dont matter!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time