jeg syntes også det er skide uretfærdigt at min kobling ikke holdte,,OMKØRSEL..PROTEST,,jeg må finde nogen at gi´ skylden, hvad med kontrolanterne,, ja,,,det var dem,, håber de skammer sig
lad dog den gruppe der arbejder på reglementet få bare lidt arbejdsro,
de arbejder for os ikke imod os,,,
(også selvom de har et helt retarderet forhold til forlygter

)
jeg så også lidt måbende til på nogle kontroller, og snakkede så lidt med de kontrolanter der kiggede min slæde efter,
ja, der er huller, og fortolkninger der smutter, væsketæt er stadig et MEGET vidt begreb, det samme er "væske tab er ikke tilladt",,
så heller ingen tjekke om vi kørte på fedtet kølervæske
vi var (på trods af vi kom meget tidligt) nogen af de sidste der blev kontrolleret fredag, og skulle man være gået helt til bunds med alle biler, var vi ikke nået til op til start linien nogen af os
men den korte hyggesnak, gav fornuftige forklaringer på det meste, og mon ikke vi når et par skridt nærmere det endelige mål næste sæson.
personlig vil jeg opfordre jer kørere læse reglementet, OG læs det hver gang i bygger eller er i tvivl, og spørg hvis det ikke hjælper
der er simpelthen INGEN undskyldning for uvidenhed
jeg har personligt været rigtig glad for min løbende dialog med Lasse,
som gladeligt spildte sin tid på mere eller mindre dumme spørgsmål,
her vil nogen noget påpege mine tidligere indlæg, om låseplader og lygter, men der er forskel på diskusioner/debatter i et forum, og hvad slutløsningen bliver.
ovenståede betyder på ingen måde at jeg er vild med alle dele af det nye reglement, men det slagsmål må komme på rette tid og sted