lqs skrev:
KISS fungerede sin den tid, på den måde, at køreren skrev under på at reglerne blev overholdt. føreren blev samtidig spurgt om han forstod hvad han skrev under på.
noget lign. er nok svært at praktisere ved et stort show som DHB.
men man kunne måske forestille sig, at synsfolk udelukkende kiggede efter hvilken klasse bilen hørte hjemme i?
ang. dæk bør man måske lave en positiv/negativ liste som deltagerne kan få udleveret/finde på nettet. altså hvad ang. bløde sider.
SUMMITRACING har beskrivelse af bredde på trædeflade bredde på de dæk de sælger. altså ang. bredde.
MVH søren
Det var sørens! du kan jo godt...
Vi har også valgt den løsning at folk skriver under på at de overholder reglerne (ikke at vi forventede at det ville ændre så meget) vi mangler dog den del hvor folk skal redegøre for deres forståelse for reglementet idet det må kunne forventes at man har læst på lektien hjemmefra, ellers er der jo flere steder man kan spørge hvis man er i tvivl om detaljer (og vi er ivrige på at forklare)
Ang. at kun at syne efter klassereglementet tjae... der folk der mener at vi kun burde syne efter sikkerhedsreglenene - tænker at det nok er bedst at vi her i starten tager dem begge, ihvertfald indtil at folk forstår at der er noget der lige pludselig hedder regler...
Positiv/negativliste på dæk. right on!, det var planen at der skulle ha været en FØR DHB, også for synsfolkenens skyld!, desværre var det een af de ting vi ikke nåede at få udarbejdet, men den er på vej. Måske du kunne hjælpe det lidt på vej?
_________________
corvus terrae terror...
_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”