Er lige blevet færdig med at samle min motor og skal til at montere motoren i bilen og er kommet der til at den nye motor jeg skal montere i bilen er med olie køler med konstant flow igen. Har så en anden konsol som jeg kunne bygge på så olien blev termostat styret men det er lidt bøvlet er det det extra arbejde vær. det drejer sig om en renault twingo hvor der kommer en motor i fra en r5 alpine turbo.
mvh lars
olie køler med og uden termostat
Redaktør: Moderatorer
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Til Race hvor alt kommer op på driftstemperatur, inden bilen kører.
Er en thermostat ligegyldig
Til en gadebil er den nødvendig!
Det er den grove regel.
MVH
Morten
Er en thermostat ligegyldig
Til en gadebil er den nødvendig!
Det er den grove regel.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html