skulle havde mine ventieler ud for at slibe dem og brækkede så den ene ventiel den må havde været for varm på et tidspunkt
så nu er det mere om man bare skal bide i den sure hat og finde 4 nye ventieler har godt nok 4 andre men de er nok blevet kørt lige sådan.
Den kommer fra en renault 5 alpine turbo
jo og bare dreje den ned så den passer igen skulle sagtens kunne ladesig gøre. var ude at se igår igen og ligner lidt at den har været nede at kysse stemplet isted for så skal lige prøve at se om de mærker der er på stemplet ikke passer med ventielen
Faldt den bare fra hinanden da du skilte topstykket ad??
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
ja motoren havde kørt indtil vi tog den af uden problemer toppakning var gået den eneste grund til den skulle af. Motor er en stødstangs motor og den har nok fået for mange omdrejninger. Da vi satte den på til at presse ventiel fjederen sammen brækkede den. har i dag kikket på stemplerne og det passer fint med et lille mærke i stemplet af ventielen. men ingen af de andre stempler har mærker