Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 14 maj 2025, 10:18

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: mr2 4agze
har lagt en 4agze motor ´mr2eren me da den kommer fra crollaen ligger interculeren lige oven på motoren og i mr2eren er der ikke den store cirklosion i motorrumet så jeg skal have fundet en interculer som er støre ind den orignale men stadi kan være i motorrumet over geerkassen og så en blæser under er der nogen der har prøvet at arbejde i det så må du/i gerne skrive.
en god interkuler til en bil med motoren i for er en fra en iveco den er ca 30cm høj og 80-100cm lang og bægge rør har 90 graders bøjning og koster kun af ny ca 2800 det var bare lige et tip til dem der mangler sådan en.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel: Re: mr2 4agze
Hej Allan...
Er du Perker siden du køre i sådan en spand ???
Skulle man snart tro du kan jo heller ikke stave...
Tyrker slæde....hahaha:-D :-D :-D :-D :-D :-D

nej peter desvære er dansker hvad er du for en røv hvad fanden har du at køre i en polo 1,0 og bøsse hvis du skriver sådan noget kan du moske være mand nok og skrive din adresse også men nej en lille dreng som sider der hjemme foran din pc og gemmer dig nar http://

Junior Medlem

perte er du spade siden du hedder peter lordte navn hvad helvet bilder du dig ind og snakke sådan fjols skrid her fra hvis du ikke har andet og lave

Medlem

Geografisk sted: ålborg
Pis dog af Peter, hva fanden er der iøvrigt galt med en Polo 1,0?!?!? Spade hva har du selv?

Medlem

Godt nok er jeg ikke til Japser-biler, men skal det være, er en MR2 sgu da en fin bil.

Peter; Den slags snak hører nok ikke lige til på denne side.

Allan; Prøv lige at ringe til Gadbjerg Motorimport (har ikke lige nummeret). Egon Buch der har butikken, har gjort meget i Toyota og specielt MR2 til folkeræs.

Han kan sikkert hjælpe dig med noget sjov.

jeg har købt motoren igenem gadbjerg motor men de har ikke rigtig noget på hånden de har godt nok en vandkølet men så skal man selv finde en køler og lave rør men jeg vil gerne holde det lidt simpelt og have en almindlig en men det er for dyrt at gå ud at købe en ved hks og de stæder så jeg vil heller købe en fra et andet mærke som jo i bund og grund er ganske udemærket den skal bare have den rette størelse, og der må efterhånden være ved at køre en del mr2er rundt med de motore så der skal nok være en der ude der har prøvet det samme som jeg står i lige nu.
tak for svarene og for at være enige i at en som ham den første der skrev ikke rigtig har noget at gøre inde på denne side.
hilsen allan

p.s. polo er en okey bil tager ordene i mig igen.

hehe, ham Peter er nok bare sur og misundelig fordi han selv må tage sin mors cykel med 1 gear når han skal på arbejde, mens vi andre sidder i en dejlig sportslig bil og triller brummende afsted :-D :-D
Men Peter, når du engang får råd til en bil så få dig lige et liv og tag og bliv voksen eller skrub af, så vi andre kan snakke om biler uden at små møgunger som dig hele tiden skal kæfte op!!
:-D :-D :-))

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time