http://www.hyggestedet.dk/flashplayer/p ... v&id=18745
Højdeskræk?
Redaktør: Moderatorer
-
wukshady
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vendsyssel
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
- Wankel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fårup i den umiddelbare nærhed af Hobro
- Kontakt:
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Undrede mig også over manglen på en skærm - Job done = HoplaaWankel skrev:Doh, glemte pæren![]()
Et lettelsens suk, hver gang han monterer sikkerhedslinen.
Det dovne svin i mig havde lejet en helikopter og smidt en faldskærm på ryggen, så er den akkordløn i hus.
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
-Pedersen-
- Senior Medlem
- Geografisk sted: I æ corolla.
- Kontakt:
Bare surt hvis man bliver slicet af en wire på vejen nedmh skrev:Undrede mig også over manglen på en skærm - Job done = HoplaaWankel skrev:Doh, glemte pæren![]()
Det dovne svin i mig havde lejet en helikopter og smidt en faldskærm på ryggen, så er den akkordløn i hus.
^ Der tages forbehold for trykfejl. 
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Så må man jo se sig for...-Pedersen- skrev:Bare surt hvis man bliver slicet af en wire på vejen nedmh skrev:Undrede mig også over manglen på en skærm - Job done = HoplaaWankel skrev:Doh, glemte pæren![]()
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
Og vi andre dødelige Telecom arbejdere der synes 50 meter er højt at klatre..
de runde banditter han kravler forbi i starten kaldes link's og de vejer ca 20kilo pr stk.. der er kun Een vej op med dem.. (på ryggen eller i snor)..
Der findes i dk heldigvis en glide skinne langs med en del af stigerne op i masterne, heri har man så en "bus" spændt fast i selen, som ved fald låser efter 20-30cm.
de runde banditter han kravler forbi i starten kaldes link's og de vejer ca 20kilo pr stk.. der er kun Een vej op med dem.. (på ryggen eller i snor)..
Der findes i dk heldigvis en glide skinne langs med en del af stigerne op i masterne, heri har man så en "bus" spændt fast i selen, som ved fald låser efter 20-30cm.
Fri bane fuld hane!