Så havede vi en mindre dyno session.
Først med en masse spin på feltet, som blev kurreret med wd40 på dæk (ja utrolig ikke) og bedre opspændning.
Der blev udelukket rullet med 1,3 bar, da wastegate ikke har problemer her.
Rullefeltet havede mulighed for at logge alle former for temp og lambda så det var en lækker faktor. Dog blev jeg slem overrasket over hvor meget et rullefelt stresser en motor.
Vi rendte i lidt problemer med små udsættere som blev bedre da jeg satte running dwell op fra 3,5ms til 4,0ms dog stadig ikke helt perfekt.
Vi har dog aldrig haft dette problem på landevejen, men feltet belastede så meget at det blev et problem her åbenbart.. Så vi fik en hurtig rulning med rimlig tilbagetrukket tænding på omkring 320 hk med 1,3bar.
Så det næste stykke tid skal der nørdes lade tid og spændingstab til spolen tror jeg..
Btw HenrikGM vi fik Sørens mk2 golf AEB på feltet, 278 hk på motor ved 1bar :O den TD40 turbo gør det enlig helt godt
Mvh
ps, 140hk age knaster er de samme som der sidder i en agze, 124hk age knaster har lidt mere løft/grader men det er så lidt at det ikke er besværet værd.