Nogen speciel grund til at det skal være et dobbelt relæ? De har også et almindeligt 40 ampere. Det kan klare omkring 500w. Det er forholdsvis meget fjernlys.
Du kan også hvis du i forvejen har automatisk kørelys på bruge det relæ der hedder 42134. Så skal der bare strøm fra kørelyset på konstant og så sætter du Nærlyset på 87a og fjern på 87. Fra bilens ledningsnet trækker du strøm fra fjernlyset til 85 for at få relæet til at skifte.
Bufas skrev:Nogen speciel grund til at det skal være et dobbelt relæ? De har også et almindeligt 40 ampere. Det kan klare omkring 500w. Det er forholdsvis meget fjernlys.
Forklaring kan være at højre og venstre forlygte ikke er forsynet fra samme sikring.
tonnilerche skrev:fik bygget det med 4 almindelige relæer
Fandt ud af at de originale ledninger ikke spyttede langt lys ud i højre side..
Så jeg har brugt venstre side til styrespænding til langt og kort i begge sider.
Det funker fint, og kørelys-automatikken fungerer selvfølgelig som den også skal.
jeg have engang en golf 2 med mishandlet ledningsnet, og der lavede vi det trick med friske ledninger og relæ'er.. og så et par 100w pærer i fjernlys lamperne.. man kommer langt for 150kr i biltema;) og der kom lys på golfen som aldrig før.