Det er en sideventilet V8.
Jeg vil gerne have multipoint, og mulighed for at "lege" en del med tændingen. Det er en af de vigtigste parametre på en sideventilet
Redaktør: Moderatorer
Jep noget Megasquirt baseret hjemmesløjd er sikkert den billigste løsning og det som er lettest at finde hjælp til hvis det driller. Men i øvrigt er det jo få oplysninger at hjælpe ud fra. Hvad er formålet? Øko-racer? Max tuning? Hvad er budgettet og de mekaniske GDS evner?lqs skrev:... en ms fra henrik ligger lige for.
MVH søren
Megasquirt.. og en helt masse hjemmebryg til mekanikken. Mon ikke nogen af de erfarne Mega- folk kan pege på brugbare stumper osv hvis du giver lige info om hvad det er der skal fodres, hk niveau osv. Det er ud over mine evner....Kklan skrev:Budgettet er som altid i min verden lavt
Hvad er årsagen til det? Meget ujævn fordeling af blandingen, temperaturen, store tolerancer på forbrændingskamrene, svag tænding, eller? Det lyder jo lidt som "nødreparation" at der skulle behov for individuel tændingstidspunkt cylindrene i mellem, på så lavt ydende en motor.Kklan skrev:....her er der op til flere graders forskel på hvornår det er bedst at tænde, og når man så tager forbrændingkamrene i betragtning ....