HVIS MAN VAR TYVE ÅR.... volvo turbo

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Spirillen
Senior Medlem
Indlæg: 365
Tilmeldt: 24 maj 2005, 10:16
Geografisk sted: Horsens

#81 Indlæg af Spirillen »

grydesvamp skrev:Øl-Busk'en.. Bedre sent end aldrig ;)


hvordan man så rejser billedet op må guderne vide.

Imgshack spørger om du vil registrere dig hos dem det trykker du NEJ til. når du leder efter billeder du vil ha uploaded kan du godt vælge flere på en gang og så uploade hele lortet på en gang..


Flot fyr ham der! (bortset fra, at du har fået det til at se ud som om han ryster på hånden :hrmpf: )
Man kan godt se, at han træner hårdt, og specialtilpasset til den sportsgren han dyrker 8)
Det gælder jo om at holde tyngdepunktet så lavt som muligt i offroadræs.

Du rejser billedet op i billedfremviseren, inden du oploader det.

Mvh
Palle, der er på vej ud og se efter Knaster.
! ! FRI BANE FULD HANE ! !

IT'S MIND OVER MATTER!!
I dont mind, and the sheetmetal dont matter!!
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#82 Indlæg af lqs »

ja... det man spiser bliver man. så hvis man drikker en hel tønde øl, må man jo få en tøndeformet brystkasse! det er nu også sådan noget der kommer med årene... måske undtaget OTTO.
glæder mig til at høre om knastfund.
MVH søren
Brugeravatar
Saab-Daniel
Mester Medlem
Indlæg: 1275
Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:

#83 Indlæg af Saab-Daniel »

LQS,
Skal du selv mappe på den motorstyring du vælger, eller bliver det noget som Henrik skal rodde i?
/Daniel.
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Indlæg: 2537
Tilmeldt: 25 jan 2005, 15:36
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#84 Indlæg af grydesvamp »

Palle nu hvor du snakker ræs, tyngdepunkt og alverdens "fancy" betegnelser..

Hvad er DIT vægt/effekt forhold :gnaek: :gnaek: :gnaek:
Fri bane fuld hane! :-)
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#85 Indlæg af lqs »

Saab-Daniel skrev:LQS,
Skal du selv mappe på den motorstyring du vælger, eller bliver det noget som Henrik skal rodde i?
/Daniel.
enten skal HENRIK lave en hel MS løsning på den... eller også sætter jeg et gammelt tec 2 anlæg på. der bliver sikkert flere ændringer hen af vejen. så lige meget hvordan, bliver det mig der kommer til at lave mere eller mindre af arbejdet med at mappe.
har lige fundet nogen 1000ml højohms dyser.
MVH søren der lige har brugt 67liter benzin på de første 600km i budgetvolvo
Spirillen
Senior Medlem
Indlæg: 365
Tilmeldt: 24 maj 2005, 10:16
Geografisk sted: Horsens

#86 Indlæg af Spirillen »

Rasmus. Det er ikke så vigtigt med mine GODT 90kg, som med de masser af gram, man kan file ud af en bil :wink:

Søren jeg var rundt og kigge, jeg fandt mange ting, men den eneste K-knast jeg fandt(indtil nu), er den der sidder i en motor lige pt.
Den er dog på vej ud, indenfor overskuelig fremtid, til fordel for en BO-knast.
Men den er ikke landet endnu.


Fin økonomi! kan du mon få den at holde sig dér, ved "normal" kørsel i dens nye liv?
! ! FRI BANE FULD HANE ! !

IT'S MIND OVER MATTER!!
I dont mind, and the sheetmetal dont matter!!
Morten VJ
Mester Medlem
Indlæg: 3805
Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#87 Indlæg af Morten VJ »

Det var godt nok store dyser til 400 hk.
Eller har du planer om at køre på hjemmebrændt brændstof??

Benzinøkonomien lyder rimelig.
Det er den samme jeg opnår når jeg pendler til og fra arbejde her i københavns området.

MVH

Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#88 Indlæg af lqs »

ja, de er store både til 200-300 og 400hk. men det er dem jeg har... alternativ er at bruge penge på nogle 630ml. ind til nu har jeg købt dele for ca 300kr. skal også have sænket bilen bagi. den lyser lige ned... næsten.
MVH søren
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#89 Indlæg af HenrikGM »

Spirillen skrev:Rasmus. Det er ikke så vigtigt med mine GODT 90kg, som med de masser af gram, man kan file ud af en bil :wink:

Søren jeg var rundt og kigge, jeg fandt mange ting, men den eneste K-knast jeg fandt(indtil nu), er den der sidder i en motor lige pt.
Den er dog på vej ud, indenfor overskuelig fremtid, til fordel for en BO-knast.
Men den er ikke landet endnu.


Fin økonomi! kan du mon få den at holde sig dér, ved "normal" kørsel i dens nye liv?


BO-knast? Har du nogle specs? Som duration v. x løft, åbne/lukke tider, basediameter, osv?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Spirillen
Senior Medlem
Indlæg: 365
Tilmeldt: 24 maj 2005, 10:16
Geografisk sted: Horsens

#90 Indlæg af Spirillen »

HenrikGM skrev:
Spirillen skrev:Rasmus. Det er ikke så vigtigt med mine GODT 90kg, som med de masser af gram, man kan file ud af en bil :wink:

Søren jeg var rundt og kigge, jeg fandt mange ting, men den eneste K-knast jeg fandt(indtil nu), er den der sidder i en motor lige pt.
Den er dog på vej ud, indenfor overskuelig fremtid, til fordel for en BO-knast.
Men den er ikke landet endnu.


Fin økonomi! kan du mon få den at holde sig dér, ved "normal" kørsel i dens nye liv?


BO-knast? Har du nogle specs? Som duration v. x løft, åbne/lukke tider, basediameter, osv?

Ikke endnu. den er på "tegnebrædtet" endnu, vi har taget en D knast, som oprindeligt har et rimeligt højt løft for, at have så meget materiale som muligt at slibe i, så basediameteren bliver så stor som den kan blive.
Alt efter hvor meget der ryger af basediameteren, kommer der enten lashcaps på, eller hvis det ikke er så vildt, fræse ventilerne højere op i sæderne, og dermed få pakkekanten længere ud på ventilens diameter, en fattigmandssløsning på store ventiler, hvis man får kanaler og sæder tilsvarende med ud.(er klar over, at der er mere til det, en det)
! ! FRI BANE FULD HANE ! !

IT'S MIND OVER MATTER!!
I dont mind, and the sheetmetal dont matter!!
Besvar