Generel teknik
Redaktør: Moderatorer
Jakobsen
Mester Medlem
Indlæg: 857 Tilmeldt: 15 jul 2005, 14:22
Geografisk sted: Hellerup
#1
Indlæg
af Jakobsen » 09 okt 2011, 16:23
Hej
Nogle der ved hvor man kan få renoveret en Borg Warner Turbo her i dk ? Model Airwreks S360..
Min lækre lader valgte simpelthen at give op i lejrene, fejl er ik konstateret men det kunne være for meget olie tryk
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480 Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
#2
Indlæg
af K-FINN » 09 okt 2011, 16:31
Det kan alle dem som normalt renovere turbo'er
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Vaskebjørnen
Medlem
Indlæg: 120 Tilmeldt: 05 jan 2010, 21:13
Geografisk sted: Næstved
#3
Indlæg
af Vaskebjørnen » 09 okt 2011, 17:52
daugbjerg.. de forhandler osse borg warner
Har det ikke brækket sig er der plads til forbedringer!
Jakobsen
Mester Medlem
Indlæg: 857 Tilmeldt: 15 jul 2005, 14:22
Geografisk sted: Hellerup
#4
Indlæg
af Jakobsen » 09 okt 2011, 18:07
Hmm nogle der kan anbefales så? og i såfald hvad skal man regne med det koster ?
Kompressor hjul samt turbine og evt bearbejdning af kompreessor hus, samt nye lejre osv
Vaskebjørnen
Medlem
Indlæg: 120 Tilmeldt: 05 jan 2010, 21:13
Geografisk sted: Næstved
#5
Indlæg
af Vaskebjørnen » 09 okt 2011, 18:13
Jeg kender ikke priserne, men mon ikke de kan give et overslag?
Jeg har ingen erfaring med dem.
Har det ikke brækket sig er der plads til forbedringer!
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480 Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
#6
Indlæg
af K-FINN » 09 okt 2011, 18:21
Er det både kompressor hjul og udstødningshjul der er defekt, fordi så er det nok en helt ny core du skal have
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Jakobsen
Mester Medlem
Indlæg: 857 Tilmeldt: 15 jul 2005, 14:22
Geografisk sted: Hellerup
#7
Indlæg
af Jakobsen » 09 okt 2011, 19:25
Jeg har ikke pillet turbo'en af endnu.. Men som mit kompressor hjul ser ud og det slør der er, tror jeg der er mere skade en ny mølle koster 4400kr i USA minus alt fragt moms told os..
Jakobsen
Mester Medlem
Indlæg: 857 Tilmeldt: 15 jul 2005, 14:22
Geografisk sted: Hellerup
#8
Indlæg
af Jakobsen » 10 okt 2011, 16:14
puha har fundet fejlen der led i turbo'en døde tror jeg.. Den fik simpelthen ikke nok olie
Tror det er min slange der stoppet et sted måske, den kan efter 1min knap lave 1 bars tryk på enden af tilførsels slangen.
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480 Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
#9
Indlæg
af K-FINN » 10 okt 2011, 17:22
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Runesm
Mester Medlem
Indlæg: 1664 Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
#10
Indlæg
af Runesm » 10 okt 2011, 17:30
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo