hey powerforum
Ja så kom jeg ind på powerforum ! fantastisk lækker site med timevis af læsning for en gut som mig, der ikke selv har sindsygt meget forstand på tuning .. også selv om at det tit kan stikke af i forkortelser og helt helt nørdet snak . så gælder det bare at spidse ørene og holde fast
nå ja men : here goes
er en 21årig gut fra Holstebro, der ALLE dage jeg har kunnet har makket i mekanik. det være sig lige fra bane scooter, til en golf 1 jeg lavede helt istand og renoverede motoren fra A-Z som 17årig uden den store hjælp men med en "nu prøver vi" attitude med mere eller mindre grad af succes til følge

men det gik da.
har idag en Toyota Supra MKIV 2JZ-GTE med single turbo og 450hk og 585NM ved 0,9 bar
og prøver HVERDAG at lære mere og mere om essensen af tuning og hvad der skal til... også ned i det nørdede selv om det er rigmlig indviklet syntes jeg
og kan ikke tage næsvise svar .. det er jo ikke alle der kan vide lige så meget som andre
arbejder idag som udlært vognmaler på 2´et år og syntes det er fantastisk ! og vil ALTD svare på spørgsmål om mit fag område
MVH Tobias Hartmann