Generel teknik
Redaktør: Moderatorer
zky
Senior Medlem
Indlæg: 310 Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:26
Geografisk sted: Skævinge,nordsjælland
Kontakt:
#11
Indlæg
af zky » 15 dec 2011, 23:41
møffe skrev: du er jo gammel capri dreng, du bore da bare de gamle og efterfylder med en tyk motor olie. Hvad bruger de tunge drenge på 2,5 evoerne. Bruger de kun ohlin eller leda måske de dyre bilstein.
2,3 og 2,5 er homologeret i 1985 og kan derfor køre i alle grupper, så de har ingen begrænsninger, og bruger normalt nogle med externe beholdere
Ja det havede været nemmere at køre Capri - men meget dyrer!
Mvh Kenneth
Alt under 800Nm burde være 2 takt
møffe
Mester Medlem
Indlæg: 2507 Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Geografisk sted: i midten af midtjylland
#12
Indlæg
af møffe » 16 dec 2011, 14:59
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
zky
Senior Medlem
Indlæg: 310 Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:26
Geografisk sted: Skævinge,nordsjælland
Kontakt:
#13
Indlæg
af zky » 16 dec 2011, 16:27
møffe skrev: http://www.190parts.co.uk/#/suspension/4543432838
Jeg har snakket lidt med dem - gmax ser jeg som discount dele, apex er ikke justerbar, weitec og HR sælges kun som sæt, så igen er jeg tilbage til Koni og Bilstein, alternativt deres højdejusterbare sæt - men jeg må/skal ikke bruge fjedre, og så bliver 850£ for 4 støddæmpere lidt dyrt
Mvh Kenneth
Alt under 800Nm burde være 2 takt
Saab-Daniel
Mester Medlem
Indlæg: 1275 Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Kontakt:
#14
Indlæg
af Saab-Daniel » 17 dec 2011, 03:53
Avo kunne være en mulighed?