Yugo Turbo skrev:argh 8 sek tror jeg nu ikke du skal regne med at man kan lave med 760 hk og 1000 kg vogntøj. skulle det passe burde men jo så kunne lave samme 8 sek med en 800 kg bil med ca 600 hk og det synes jeg at der er mange beviser på at man ikke kan. min vogn vejer 780 kampklar plus mig = ca 850 kg og jeg laver ca 400 hk. det rækker til 11,0-11,2 på vandel, ca hver eneste gang (7 ud af 11 kørte ture, som jeg husker det). og tror ikke der er såååå meget mere at hente på gearskiftene efterhånden
skal nok ha lidt mere effekt snart. men det fordømte hus tager alt der er af fritid...
jeg håber at din ven der er frisk på et ræs, når vi kommer så langt.
Han tror såmænd han er frisk nok på sjov og ballade, men mød op til DHB så kan få sparket lidt dæk og udveksle røver historier
Pis du kender mig nok for godt efterhånden... Nej det har den "stort set" ikke. har monteret den kilrem der drejede sig selv af i superfinalen, da jeg kørte mod maler steen i den grå r33. tror dog at jeg når og montere nogle cop spoler, så jeg kan få mit shiftcut til at virke. har jo kørt med udkobling og i princippet sluppet speederen ved gearskift de sidste par år, hvilket ikke er nødvendigt med min gearkasse. den gamle tændspole ku bare ikke tænde suppen når den røg en klinge op under fuld tryk. skift ved lave omdr uden tryk gik fint, så jeg ved den kan, og ved de lave omdrejninger skifter denrigtighurtigt, så det ville være cool at få med... så er der da en enkelt lille forbedring