Men billedet siger ikke så meget om hvad det er for en motor, udover det er en rødblok fra senere end -85.
Datomærket på topstykket v.cyl4 er mere interessant hvis toppen ellers er den originale.
Ellers er der en del gætværk involveret.
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
K-FINN skrev:Ejeren er meget bevist om hvad motor det er. Derfor han valgte den, for modbevise nogle påstande. Jeg tager nogle billeder af blok numre
Men det har vel også meget og gøre med hvor tunge de ruller er på feltet, vis der ikke rigtig er noget modstand, er motor vel heller ikke belastet som vis den kørte på vejen? eller tager jeg fejl der?
K-FINN skrev:Ejeren er meget bevist om hvad motor det er. Derfor han valgte den, for modbevise nogle påstande. Jeg tager nogle billeder af blok numre
Ok, men er det mig der ikke har læst tråden godt nok?
Synes ikke jeg kan se hvilken motor der er tale om, udover der er en masse gisninger om at det måske er den med de smalle stænger, uanset om ejeren er bevist om det eller ej....
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!