At dasus kalender er noget HØ behøver vi slet ikke diskutere, så skulle du prøve deres tilmeldingssystem der kører ind over samme kalender
Der er som sagt meget nye tider ind over dm-rally lige nu, så jeg er ikke helt up to date med tilskuer delen, da jeg ikke har været tilskuer til et i årevis.
Men under de gamle former, var en del af økonomien at få folk til at købe et program hvor oplysningerne er i

Det kan altid købes ved rally centrum. Tro mig, det er ikke noget klubberne bliver rige på at arrangere
Dette tilfælde bruges for øvrigt stadig til den lille disiplin klubrally, og enkelte sprint kører med direkte entre betaling.
Efter reformne fungerer det nu således at rally klubben får en pose penge fra promotoren at lave løb for, og skal ikke koncentrere sig om at få økonomien til at hænge sammen ud over det, og det giver flere mulighedder som både klubberne og promoteren nok lige skal have tid til at indstille sig til.
Hvis du er interreseret i at se noget rally, men ikke rigtig har bagrundsviden, har de nu lavet det så du kan købe en vip billet, det betyder at du vil blive passet og plejet, og kørt i bus ud til de mest interresante steder, og jeg mener endda at de også har guide på turen.
Sorry for de små omveje i forklaringen, men har lige hældt en del piller i mig for at tage smerterne efter at ha passet en prøve derude i dag

Det korte af det lange er at rallyverden altid har været lidt utilgængeligt, og det kræver nok en hel del tid og nogle nye kræfter bag frontlinierne før det rigtig bliver anderledes.. De fleste af beslutningstagerne lever stadig i tiden hvor folk nok selv skulle undersøge tingene hvis de vil vide noget, og har ikke rigtig fuldt med samfundets udvikling