Men det jeg tænkte på var, om man ikke kunne gøre noget for de gamle m20 kværne kom til at gå mere jævnt jeg har en MS til at ligge som skulle på, ved ikke om det hjælper syntes bare de går så ujævnt i motoren hvad er grunden.
e30 m20 motorgang
Redaktør: Moderatorer
-
Nick J (Turbo smeden)
- Junior Medlem
- Indlæg: 95
- Tilmeldt: 28 okt 2011, 09:52
e30 m20 motorgang
er i gang med at bygge en til m20 om til turbo denne gang lidt mere seriøst dog indtil videre på std indmad, btw snakkede lige med Kenneth fra k-tech han ville mene de kun kunne klare 250hk på std indmad ville 300 ved ca 1bar ikke være meget realistisk.
Men det jeg tænkte på var, om man ikke kunne gøre noget for de gamle m20 kværne kom til at gå mere jævnt jeg har en MS til at ligge som skulle på, ved ikke om det hjælper syntes bare de går så ujævnt i motoren hvad er grunden.
Men det jeg tænkte på var, om man ikke kunne gøre noget for de gamle m20 kværne kom til at gå mere jævnt jeg har en MS til at ligge som skulle på, ved ikke om det hjælper syntes bare de går så ujævnt i motoren hvad er grunden.
-
michael f
- Medlem
- Indlæg: 240
- Tilmeldt: 26 jul 2005, 03:55
- Geografisk sted: kalundborg
Re: e30 m20 motorgang
Nick J (Rwd Tuners) skrev:er i gang med at bygge en til m20 om til turbo denne gang lidt mere seriøst dog indtil videre på std indmad, btw snakkede lige med Kenneth fra k-tech han ville mene de kun kunne klare 250hk på std indmad ville 300 ved ca 1bar ikke være meget realistisk.
Men det jeg tænkte på var, om man ikke kunne gøre noget for de gamle m20 kværne kom til at gå mere jævnt jeg har en MS til at ligge som skulle på, ved ikke om det hjælper syntes bare de går så ujævnt i motoren hvad er grunden.
det er utroligt få informationer om hvad der er lavet du giver - så svaret på ujævn motorgang må være uens forbrænding..
-
Nick J (Turbo smeden)
- Junior Medlem
- Indlæg: 95
- Tilmeldt: 28 okt 2011, 09:52
-
m power
- Mester Medlem
- Indlæg: 1248
- Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
-
Nick J (Turbo smeden)
- Junior Medlem
- Indlæg: 95
- Tilmeldt: 28 okt 2011, 09:52
Det er m20b25 altså 325i, der er kommet ARP bolte i og planen var jeg ville have drejet lidt af spemplerne, men gør det dem ikke yderligere svage, altså måske man hellere skulle købe en ståltoppakning, derudover er hele motoren renoveret med nye lejer osv.
men det der piner mig er kenneth plejer bare vide hvad han snakker om derfor undre det mig hvis den kun kan tåle 250 på de stempler, syntes jeg har kigget utrolig mange forum igennem og der har folk lavet 300 ja nogle sågar 350 det er her kæden hopper af for mig
men det der piner mig er kenneth plejer bare vide hvad han snakker om derfor undre det mig hvis den kun kan tåle 250 på de stempler, syntes jeg har kigget utrolig mange forum igennem og der har folk lavet 300 ja nogle sågar 350 det er her kæden hopper af for mig
-
Nick J (Turbo smeden)
- Junior Medlem
- Indlæg: 95
- Tilmeldt: 28 okt 2011, 09:52
-
m power
- Mester Medlem
- Indlæg: 1248
- Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
Hvis det er 325i kat stempler så kan de klare at blive afdrejet da de er tykkere i toppen.
En 3mm cometic mls toppakning er noget crap til de m20bxx motorer, og 1,7mm er næsten lige så dårlig.
En standart pakning holder bedre end en cometic.
Ps jeg har været hele turen igennem, så jeg ved det fra egen erfaring, samt fra andre der har prøvet de pakninger.
Hvis kenneth siger 250 så er der jo nok en grund til det
En 3mm cometic mls toppakning er noget crap til de m20bxx motorer, og 1,7mm er næsten lige så dårlig.
En standart pakning holder bedre end en cometic.
Ps jeg har været hele turen igennem, så jeg ved det fra egen erfaring, samt fra andre der har prøvet de pakninger.
Hvis kenneth siger 250 så er der jo nok en grund til det
-
møffe
- Mester Medlem
- Indlæg: 2507
- Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
- Geografisk sted: i midten af midtjylland