Test udstødning???
Redaktør: Moderatorer
-
martin306xsi
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Roskilde
Test udstødning???
Nogen der kan anbefale nogle gode men billige potter?
Jeg skal ha lavet noget test udstødning til en Porsche racerbil. Den larmer 108db nu, men den skal gerne ned på 98db når vi køre test dage.
Det bliver lavet så udstødning kommer til at blive sat på afgangs rørene og spændt bagpå bilen.
Jeg skal ha lavet noget test udstødning til en Porsche racerbil. Den larmer 108db nu, men den skal gerne ned på 98db når vi køre test dage.
Det bliver lavet så udstødning kommer til at blive sat på afgangs rørene og spændt bagpå bilen.
Mvh Martin
- Thomas h p
- Mester Medlem
-
martin306xsi
- Mester Medlem
-
TB206HDI
- Senior Medlem
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
TB206HDI skrev:Thomas h p skrev:Simons Potter er rigtig gode, de kan varmt anbefales
..de ruster bare så forbandet hurtigt.
Det er vel 100% ligegyldigt til dette formål?
TB206HDI skrev:Jeg har gode erfaringer med de rustfrie potter fra Scanturbo. Den første jeg købte for ca. 12-13 år siden er stadig frisk og ikke faldet sammen i uld'en. Den sidder nu på bil nummer 3.
Dem har jeg så lige akkurat modsat oplevelse med. De brændte ud i løbet af ingen tid, og min Uno T brummede så dybt at den startede bilalarmer i parkerede biler jeg kørte forbi
-
martin306xsi
- Mester Medlem
TB> Det er Simon´s stål-potter du tænker på? De RF scanturbo har er jo også fra Simon´s...
John> Det er ikke 100% ligegyldigt - for jeg gider ikke lave ny næste år
Lige nu køre bilen med seq gearkasse og uden tændings-cutter. Men det skulle der gerne komme også kommer den nok til at knalde lidt i udstødningen. Så potterne må gerne kunne holde til lidt også
John> Det er ikke 100% ligegyldigt - for jeg gider ikke lave ny næste år
Lige nu køre bilen med seq gearkasse og uden tændings-cutter. Men det skulle der gerne komme også kommer den nok til at knalde lidt i udstødningen. Så potterne må gerne kunne holde til lidt også
Mvh Martin
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
martin306xsi skrev:TB> Det er Simon´s stål-potter du tænker på? De RF scanturbo har er jo også fra Simon´s...
Jeg skal lige sige at de polerede rustfri potter der sad på min, fra Scanturbo, ikke var Simons, det var noget kinaknald, men de har måske udfaset dem efterfølgende.
martin306xsi skrev:John> Det er ikke 100% ligegyldigt - for jeg gider ikke lave ny næste år
Men din beskrivelse af bilen og det den bruges til, gav mig et indtryk af at den trods alt ikke kørte nok, og slet ikke med test-potter, til at det ville være et problem.
Bortset fra ovenstående, så har jeg selv valgt Magnaflow potter til min nye udstødning.
-
martin306xsi
- Mester Medlem