Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 jul 2025, 20:12

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 151 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Næste
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
Sådan en 650 hk viper virker som en mclaren f1 uden turbo = holdbar og nem at holde kørende ellers er der jo også en tvr cerbera de har et godt vægt effekt forhold

http://www.fantasycars.com/derek/cars/650r.html

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Først og fremmest, Skyline fåes som venstrestyret....se bla. linket i tidligere indlæg, den er venstre styret.

Dernæst, prøv at smutte en tur ind på http://www.supercars.net - her finder du verden vildeste/fedeste biler, dog skal men nok regne med at skal have mesterslanten før nogle af dem bliver reallitet.

Opbakning til tidligere påstand:

http://www.supercars.net/SDBQ?id=1264

http://www.supercars.net/SDBQ?id=1402

http://www.supercars.net/SDBQ?id=455

Og til sidst monster dytten at selv de vildeste motorcykler bliver slagtet af:

http://www.supercars.net/SDBQ?id=1824

Att: Nemesis
Ja, de fås som venstre-styret, men det er kun de lidt ældre modeller... Den helt nye, som der blandt andet er en test af i bilmagasinet hvor de tester i England, findes kun højrestyret-lande, det siger testen i det mindste og jeg går ud fra, at Bilmagasinet tjekker deres kilder... Læg mærke til, at bilen på billedet herover er fra 1998 og derfor ikke er af aller nyeste generation. Det er netop den nye generation kun fås som højrestyret.

Att: a4t
De må gerne bygge biler der har flere heste end 286 i Japan. Alle fabrikanterne har dog indgået en aftale om, at de ikke gør det! Der er ikke en direkte lov der forbyder det... Det ville i øvrigt også være nemt at omgå disse, for hvad ville regeringen gøre? Kræve at alle biler kom på rullefelt? Du kan ligeledes nemt finde biler i Japan der er tunede, skulle det så også være ulovligt at sælge større turbolader-sæt til befolkningen? Det er jeg ret sikker på ikke passer... Men har du dokumentation, tager jeg gerne ordene i mig igen:)
Det er ikke ment som ordkløveri, ville bare have det på plads, det er altid rart...
Daniel

Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Problemet med at få indregistreret en Skyline i DK, er ikke crashtesten, men derimod emmision... den forurener simpelthen for meget - og det er altså i standard-trim.
Så god fornøjelse med at få den ned på rette forureningsniveau.
Det samme gælder for Toyota Supra Bi-turbo (turbo udgaven findes herhjemme), den forurener også for meget.

Så inden dine fuldstændigt urealistiske planer løber af med dig, så ville jeg, hvis jeg var dig, og rent faktisk havde de penge de snakker om, se mig om efter en Supra Turbo - som en anden i øvrigt også nævner.

Hvad kører du iøvrigt i nu?

Billede
Golf GTi 16V til rally

Re. Wildert

Jeg kører i en gammel Mazda 323 raceline (F) fra 89.. Det er også en udemærket bil, gammel, med en tidligere 1 ejers (mekaniker bil). Så der har aldrig været de store problemetr med den... Den kan nå lidt over hundrede i første gear, hvilket jeg finder imponerende.. Den kan derudover køre fra mange nyere biler (ikke porche etc. og toptunede biler..) og optrækket er også fint...

Men jeg har altid drømt om, at købe en lækker bil, toptune den og køre fra de store mærker, såsom porche etc. :-| :-|
Pengene har jeg gennem en lang årrække sparet op til den ultimative racer, og prisen er 'ikke længere' et problem, men gider stadig ikke købe et mærke som porche, idet man ikke får nok for pengene.. Det mener jeg mere jeg gør med f.eks en Toyota Supra turbo og Nissan Skyline :-)

Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
Hvad med en 300zxtt den kan sagtens få mange hypper for 200000 og så er de rimlige i indkøb i forhold til de andre + de har et godt bagtøj der kan tage 600+ hk og så lugter de mere af sportsvogn end skyline der ligner en familiebil. 2 større turboer bedre toppakninger udstødning og racer indsprøjtning = 600 hk. Hvis det skal være en sleeper (lader ikke til det) kan man bygge skyline rb30 / rb26 motor i en opel rekord det er gjort fra fabrikken med en rb30t i australien (holden commodore)

Du skal da have en VW Golf 2 med en VR6 motor, og den skal pumpes uhæmmet.

Re. wildert

Det er rigtigt at 300zxtt er en fed bil, men det er også kun gamle modeller jeg kan finde.. Jeg vil gerne have en splinter ny bil.. Så ved man hvad der er sket med den etc... Laves 300zxtt stadig og hvis du har en side med specifikationer over den ville det være kanon... Jeg kan ikke finde nogen specifikationer over den på nettet...
Dog holder jeg på at en Toyota supra har et mere lækkert design..

>Forfatter: Saab-Daniel
>Dato: 10-05-03 01:26
>De må gerne bygge biler der har flere heste end 286 i Japan. Alle >fabrikanterne har dog indgået en aftale om, at de ikke gør det! Der er >ikke en direkte lov der forbyder det...

Att: Saab-Daniel

Det med de 286 hk kender jeg ikke noget til.

Nem jeg mener at have læst at speedometeret kun må gå til 100 eller var det 150 km/t. Og dettte skulle være bestemt af lov !!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 151 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Næste

Alle tider er UTC + 1 time