Hej igen.
Er der nogen som ved hvordan man tager skjoldet/panelet af ved varme-reguleringen ?? (det over radioen).
Bilen er en opel calibra..tidligere beskrevet..
Et af træk-kablerne til den regulering, som styrer fodvarmen og alm varme er nemlig hoppet af.
Jeg har løsnet 2 skruer som sidder bag uret, men det sidder stadig fast i venstre side, og jeg kan ikke se nogen skruer derinde.Er det klipset på i den side eller hvad??
Håber nogen kender til det..
MVH Jesper
Calibra-Afmontering af panel..
Redaktør: Moderatorer
-
JH
Re: Calibra-Afmontering af panel..
Hej Jesper
Jeg er lige med på en kigger, da jeg skal have skiftet de små pærer ved varmereguleringen på min Vectra A.
Mvh. JH.
Jeg er lige med på en kigger, da jeg skal have skiftet de små pærer ved varmereguleringen på min Vectra A.
Mvh. JH.
-
Kim A
Hejsa.
Der er skruger på hver side af panelet så ud med uret/info displayet som Jesper har pillet ud.
Ved ikke om i kan se det på det billede jeg har vedhæftet fra haynes og er fra en engelsk bil.
Held og lykke.
Der er skruger på hver side af panelet så ud med uret/info displayet som Jesper har pillet ud.
Ved ikke om i kan se det på det billede jeg har vedhæftet fra haynes og er fra en engelsk bil.
Held og lykke.
-
2much
- Junior Medlem
Som I kan se på billederne i Kim A´s Haynes bog skal I have pillet det plastikstykke der sidder under instrumenteringen af for at kunne komme til de sidste skruer.
Gå til værks med forsigtighed....
Gå til værks med forsigtighed....
-
Jesper C.D
Takker for hjælpen...Så er det fikset..nu virker varme og regulering!;-)