Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 17 maj 2025, 20:28

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Se, nu har en kamerat og jeg ståt over 14 timer samlet og modificeret en t25 på min Hyundai S-Coupe, men nu virker den måske ikke. Er ikke helt sikker på det endnu. Men jeg holde lige alle mulighedder åbne, og søger en ny, det skal være en T25 fra en saab 9000 turbo, for jeg vil gerne ha at det bare passer lige over. Er træt a hvis vi skal til at modificere mere på lortet.

Problemet med den, er at vi ikke kan få olie til at løbe gennem den (der kommer ikke olie ud a olie returslangen, og det vil jeg jo mene at betyder, at der ikke kommer olie gennem turboen. Vi har heldt olie i den før vi monterede olie tilførslen, men det kom heller ikke ud på den anden side. Er der nogen der har prøvet noget ligende, eller bare ved lige hvad der kan være galt.
Jeg vil meget gerne snart ha min bil ud at køre, nu har den stået stille i 11 dage. :cry:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Altså, normalt er der jo et par bars tryk på olie tilgangen - det kunne godt tænkes at det er derfor der ikke kommer noget igennem - prøv evt også at dreje impellerne nogle omgange og se om der ikke sker noget. prøv evt at bruge en trykluftpistol(det skal man huske - oliekanalen i møllen skal renses inden montering!) fra AFLØBS siden, og se om der ikke kommer luft igennem!

Brugeravatar

Geografisk sted: hjørring
jamen det er da noget pis !! med den turbo men jeg ved at der er fri gemmengang i den turbo fra olietryk til returen :?: prøv og se om du kan se aksel i huset fra returen og fra tryk siden hvis du ikk kan se akselen så prøv at ligge turboen i noget diesel i en nats tid for der kan godt side lidt skidt i turboen (gammel olie) sidste mulighed er at skilde turboen ad men det skal du være forsigtig med men det er ingen ben i... prøv lige det

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Jeg har prøvet at dreje med selve møllen mens jeg hælder olie i. Det skulle være muligt for olien at løbe gennem uden tryk, har snakket med en der ved MEGET og turbo. Han også lejet med en magen til min, og han siger at når han har heldt olie i den, gik der ikke mere end 10 til 15 sekunder, før det kom ud a returen. Men det kunne være at jeg skulle prøve at rense den, og se om det kunne gøre noget.
Jeg krydser fingre, for det hjælper.

Titel: den turbo
Brugeravatar

Geografisk sted: hjørring
jeg kom til at tænkte på om at den turbo har en drøvling på returen det kan godt være at det er den er er stoppet til men prøv at ligge den i noget diesel så kan det være at det kommer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time