Sierra DOHC problem

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
JensGT500
Medlem
Geografisk sted: Fyn

Sierra DOHC problem

#1 Indlæg af JensGT500 »

Min Dohc'er kører fint i 10-15 min. for så at dø totalt, ligsom at benzinen "cuttes" :(
Derefter kan jeg køre videre uden at mærke noget til det...i 10 min!
Benzpumpen kører fint, 2,5 bar i tomgang, og ellers 3,0 bar.
Der er skiftet: benzinfilter, rotor, fordelerdæksel, tændrør, MAP-føler og Indugiver :roll:
Der er gnist/benzin/omdrejningssignal... :!:
Jeg mistænker tændningsmodulet/sluttrinet for fejlen, men jeg gider sku ikke rigtig at skite det bare for at prøve om det skulle være det...$$$
Derfor ville det være rart at høre andres der har oplevet det samme.
På forhånd tak. JensRS500
:wink:
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

ingen race efter 10 min.........

#2 Indlæg af mh »

jeg tror du skulle have skiftet den TST enhed, til at starte med desværre :? selv om du skriver at du ikke vil skifte den bare for at prøve :shock: det er en typisk fejl i denne også kaldet sluttrinet efter lidt kørsel bliver den for varm og slå fra :cry: ... typisk fejl på biler lige fra volvo til opel......... no offens u gay's 8) 8) det er også en typisk fejl på min yota
Brugeravatar
McCoy SPC
Senior Medlem
Geografisk sted: Horsens

#3 Indlæg af McCoy SPC »

no offens u gay's

Nu er det jo ikke fordi jeg skal blande mig men du har lige kaldt os alle for homosexuelle på engelsk. Bare lige ne "heads up" til dig, så du ved det *S* :wink:
Hyundai solgt. Køre nu fed Corolla 1,3. BADASS MASKINE
mh
Mester Medlem

#4 Indlæg af mh »

sorry var ikke meningen er jo også dansker så jeg håber jeg er undskyldt :lol: :lol:
Brugeravatar
McCoy SPC
Senior Medlem
Geografisk sted: Horsens

#5 Indlæg af McCoy SPC »

Det er bare helt i orden her fra. Jeg tænkte nok at du ikke mente det. Syntes bare det var lidt sjovt *G* Tror også godt at du selv kan se det sjove i det. Så det var bare lige for at nævne det. :D
Hyundai solgt. Køre nu fed Corolla 1,3. BADASS MASKINE
mh
Mester Medlem

#6 Indlæg af mh »

ja lidt grinern :lol: :lol: :lol: *LOL*
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Besvar