Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 17 maj 2025, 20:11

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 08 sep 2003, 12:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 183
Geografisk sted: Vest Sjælland
McCoy skrev:
Og hvis det er fordi du tror at din aktuator bliver for lille: Det tror jeg ikke er muligt, med mindreat vi snakker om flere bars tryk...


Ja det er det han mener....og nej en standard holder ikke til mere end 0,7-0,8 bar...derfor en fra en 2wd cossie... har selv samme problem, med min RST.

_________________
If Ford made Cabriolets like Carlsberg make beers, then this would proberbly be the BEST Cabriolet in the world.......


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 sep 2003, 21:38 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 18:19
Indlæg: 253
Geografisk sted: Horsens
Ok så må jeg jo bare æde mit slips og tage ordene i mig igen :wink:

Men jeg kender en der har gjort det på en uno turbo, og han var oppe på 1,2 - 1,3 bars lade tryk, og der kunne aktuatoren fint klare presset, men der er sikkert også forskel på aktuatorne.
Men det der med respons må jeg ærligt sige at det er ikke noget jeg har taget med i mine beregninger.....

_________________
Hyundai solgt. Køre nu fed Corolla 1,3. BADASS MASKINE


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team