S: Kompressorsæt til. sierra Dohc

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
DSS

#11 Indlæg af DSS »

Fedt nok svar Peter, det hjalp sgu da hlet vildt. Jeg er jo ikke dum og fandme da godt der skal laves om på beslag, men er der nogen andre ting der skal ændres eller hvad, det er DET jeg vil vide, din klump....
DSS

#12 Indlæg af DSS »

Fedt nok svar Peter, det hjalp sgu da hlet vildt. Jeg er jo ikke dum og ved fandme da godt der skal laves om på beslag, men er der nogen andre ting der skal ændres eller hvad, det er DET jeg vil vide, din klump....
-Buggi-
Medlem

#13 Indlæg af -Buggi- »

Ja, så kunne det jo være at du skulle lære at udtrykke dig bedre!!
Men det kan selvfølgelig være at det er alt hvad din kyllingehjerne kan præstere!
Og når nu du er så klog, så burde du jo også vide at et sæt der er lavet til en Sierra DOCH, ikke bare passer 100% over på en XR3i, og så må du jo skrive hvad det er du vil vide...

Jeg kan iøvrigt, sagtens montere, et komplet kompressersæt, med eller uden beslag, oppe i røven på dig, hvis ikke du slapper lidt af!!
Brugeravatar
Ole..
Senior Medlem
Geografisk sted: Nordvestjylland

#14 Indlæg af Ole.. »

I har da rigtig gang i mudderkastningen! !

Heller spørge en gang for meget, end en gang for lidt!

Just my 5cent
DSS

#15 Indlæg af DSS »

Det som jeg mest vil vide er, hvilke dele i motoren(hvis nogen)skal skiftes/ændres og om min motor overhovedet kan klare det.
Brugeravatar
Sierra_turbo
Medlem
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

#16 Indlæg af Sierra_turbo »

Hej Henrik...

Jeg vil gerne vide hvor meget det gav på din sierra..? Altså hk og nm...?

Vh Benno Larsen :D
Henrik L

#17 Indlæg af Henrik L »

DDS: Min motor er fuldstændig standart da den kun levere et tryk på 0.45 bar. Du skal bare ha et eller andet form for benzintilskud.
Spørg bare løs jeg skal svare så godt jeg kan.

Jeg har ikke fået den rullet med den ny motor men jeg vil skyde på 150hk. Og et sindsygt godt bundtræk.
DSS

#18 Indlæg af DSS »

Hvad skal der bruges til at lave et sådan benzin tilskud?
Gæst

#19 Indlæg af Gæst »

F.eks. et mf2 anlæg og 1 el.2 extra dyser. Du kan købe det her på siden.
Besvar