Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 17 maj 2025, 22:33

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: alarm
Medlem

alarm
nu har jeg haft indbrud i min bil 3 gangen og nu skal jeg have en super alarm det skal være sådan en så vis men bare røre ruder eller tænker på det så gå den i gang.
hvad for en er rigtigt god ???

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
find noget indenfor
DEFA
STINGRAY
UNGO
----hold dig til mærkevaren det er som regel givet godt ud istedet for at spare...... jeg har selv en stingray og den virker helt fjong. hvis man sparer på den så for man som regel noget der virker helt fint når en rude eller lign. biler smadret men den står også og hyller 10gange om måneden fordi der er en sky der er drevet forbi ellers har nogle udviklet en alarm som ringer dig op på mobilen når alarmen går igang

kig på www.com-elektro.dk

han giver god service om spørgsmål......

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Fyn
Min fætter her en Vaiper alarm, den råber efter folk når de kommer for tæt på griner, tror den er ok har ikke hørt den er gået i gang ved en fejl.

Titel: fedt
Medlem

det var sådan noget jeg havde tængt mig.. ved du hvor han har købt den hende og sådan noget ??

hilsen mads

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
lyhning skrev:
Min fætter her en Vaiper alarm, den råber efter folk når de kommer for tæt på griner, tror den er ok har ikke hørt den er gået i gang ved en fejl.

griner ja hvor kan den købes......... :lol: :lol:

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Senior Medlem

LPAS (Ungobox), Cobra,eller Defa, er de eneste seriøse alarmmærker jeg kan komme i tanke om, og iflg tests er det dem med mindst fejlalarmer.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordvestjylland
Det er sådan et tale modul, det kan fåes næsten alle steder!
Har haft sådan en monteret engang, der er bare et kæmpe minus!!!
Folk syntes det er sjovt, og bliver ved med at stå ved den, pille ved den, sparke til hjulet osv. og det er jævn træls at skulle ud at råbe 10gange hver aften.. rygterne går jo stærkt, så pludslig står der 10 unger, og syntes det er vældig fedt at der er en talende bil.. :evil: :evil:

Min sagde eks. med "robocop" ligne stemme

Ved aktivering, SYSTEM ARMED
Ved deaktivering, SYSTEM DEAKTIVATED
Hvis man kom for tæt på, eller rørte ved den THIS CAR I PROTECTED BY VIPER
Blev man ikke væk, THIS IS YOUR LAST CHANCE TO STEP AWAY
Blev man der stadig STEP AWAY, STEP AWAY, STEP AWAY
Sparkede man til bilen eller andet, THE POLICE IS CONTACTET efter fuldt af konstant hylen og blinkende lygter

Vildt griner, men alt for meget bøvl...

Har en kammi der har en ligne, med en behaglig kvinde stemme, hvor den sige PLEASE STEP AWAY og alt muligt, mener den hedder "talking brenda"
Den er købt i tyskland til ca 130-150 euro for en komplet alarm

Titel:
Køb en lea 825 alarm tror jeg nok den hedder, kan købes hos www.uniqe-import.dk det fede ved den alarm er at den fjernbetjening vibrere når din alarm går igang, en bilalarm er næsten ligegyldig da folk ikke reagere på sådan en mere, det er bare støj i deres øjne og gider ikke engang se hvad der sker, har set det utallige gange, så købe en LEA alarm, det er noget der virker.

Titel:
Ups siden hedder www.uniq-import.dk

Titel:
jeg havde ikke de store probs med den forrige bil.. det var en eftermonteret alarm købt i billist butikken..... kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder nu... kostede 1500 dengang,,,

skou

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time