Det skal bruges på en 2,3 turbo- komp= 7,1:1. smed.stemp. skæreringtopspak. anden knast. spec. top. 4x52mm spjældhuse. gpa.intercoller. 4x NOS fogger(vådt/tørt anlæg). turbo efter luft behov.
K: prog. indsprøjtning.
Redaktør: Moderatorer
-
B23
K: prog. indsprøjtning.
ins. købes. alt har int. HVAD er bedst.
Det skal bruges på en 2,3 turbo- komp= 7,1:1. smed.stemp. skæreringtopspak. anden knast. spec. top. 4x52mm spjældhuse. gpa.intercoller. 4x NOS fogger(vådt/tørt anlæg). turbo efter luft behov.
Det skal bruges på en 2,3 turbo- komp= 7,1:1. smed.stemp. skæreringtopspak. anden knast. spec. top. 4x52mm spjældhuse. gpa.intercoller. 4x NOS fogger(vådt/tørt anlæg). turbo efter luft behov.
-
HenrikGM
-
B23
-
Henrik D.S.
Motorstyring
Hvis jeg skal give dig et råd så find ud af hvilke behov du har og vil få senere og så find en motorstyring der dækker det! ! Der findes et utal af gode motorstyringer i dag. De har alle hver deres unikke ting som de hver især mener er guds gave til tuningsfolket. Så det er kun et spørgsmål om smag og behag. Det afhænger også af om du kun skal bruge den til race eller også til daglig, hvor meget dit system skal kunne!
Mvh Henrik D.S.
www.wolf3d.dk
Mvh Henrik D.S.
www.wolf3d.dk
-
HenrikGM
Ja, med det budget så er prisen jo ikke en begrænsing.
Gør op med dig selv hvor mange features du skal bruge og find så en styring du ved kan tumle det, og ligeså vigtigt, find et firma der kan rulle det for dig. Ofte er disse meget avancerede styringer ikke noget man bare lige ruller ind.
Prøv at maile unitek i sverige. De er volvo specialister, og har bla en gade240 der går 402m på under 11,5sek.
Gør op med dig selv hvor mange features du skal bruge og find så en styring du ved kan tumle det, og ligeså vigtigt, find et firma der kan rulle det for dig. Ofte er disse meget avancerede styringer ikke noget man bare lige ruller ind.
Prøv at maile unitek i sverige. De er volvo specialister, og har bla en gade240 der går 402m på under 11,5sek.
-
B23
-
HenrikGM
-
B23
50KK+
jeg har kun en.
der kommer ins. fra audi 200T på, den er blevet lavet lidt om.
hjemmelavet manifolder, med spjæld fra volvo 850-B5234 T4.
Turbo'en er jeg lidt i tvivl om. 1 X RS500 eller 1 fra 200T + 1 fra A4 1,8-20.
jeg skal bruge extra benz. i 4 dyser, og jeg skal have tænding med.
det er et must, at jeg får en der kan lambda reguler, og uden st.fordeler.
det må da Q fåes for ik ret meget.
der kommer ins. fra audi 200T på, den er blevet lavet lidt om.
hjemmelavet manifolder, med spjæld fra volvo 850-B5234 T4.
Turbo'en er jeg lidt i tvivl om. 1 X RS500 eller 1 fra 200T + 1 fra A4 1,8-20.
jeg skal bruge extra benz. i 4 dyser, og jeg skal have tænding med.
det er et must, at jeg får en der kan lambda reguler, og uden st.fordeler.
det må da Q fåes for ik ret meget.
-
Henrik D.S.
- Junior Medlem
- Indlæg: 59
- Tilmeldt: 15 sep 2003, 17:20
- Geografisk sted: Fyn
- Kontakt:
Motorstyring
Uanset hvilket system du vælger skal du nok forvente en pris på mellem 10k og 13k for at dække de behov du beskriver!
Wolf3d kan styre en spole pr. cyl. eller dobbelt spoler hvis man ønsker det. Kan også styre 2 dysser pr cyl. hvor nr. 2 dys. først åbner når der kommer belastning og omdr. stiger. Kan også regulere ud fra lambda.
Jeg kan ikke svare for andre sys. da jeg ikke har grundig nok kendskab til alle systemer!
Mvh Henrik D.S
www.wolf3d.dk
Wolf3d kan styre en spole pr. cyl. eller dobbelt spoler hvis man ønsker det. Kan også styre 2 dysser pr cyl. hvor nr. 2 dys. først åbner når der kommer belastning og omdr. stiger. Kan også regulere ud fra lambda.
Jeg kan ikke svare for andre sys. da jeg ikke har grundig nok kendskab til alle systemer!
Mvh Henrik D.S
www.wolf3d.dk
-
HenrikGM