Jeg kan sku ikke uploade billede. Er det kun mig der ikke kan det. Når jeg trykker vedhæft fil. kommer der bare en side der står kan ikke finde siden.
hilsen benno
kan ikke uploade billede
Redaktør: Moderatorer
- Sierra_turbo
- Medlem
- Geografisk sted: Nordjylland
- Kontakt:
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
lyder som om der er noget galt med stedet du henter filen fra.........
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
- Sierra_turbo
- Medlem
- Geografisk sted: Nordjylland
- Kontakt:
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
prøv det kan ikke gå være end galt...... bare send det til min mail......Sierra_turbo skrev:nej, kan det have noget at gøre med den firewall der er...? Vil du måske uploade billedet for mig, hvis jeg sender det til dig...?
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk