Nu har jeg lige fået mig en defekt intercooler. Kan du reperer den for mig. Der skal nok svejses nye kasser i begge ender, fordi de er a plastik. Det kan også være at der skal tages lidt a højden måske, har ikke lige set hvor meget der er plads til.
Den kommer oprindelig fra en Citroen Evasion HDI.
Er det noget du kan lave for mig måske??
Hyundai solgt. Køre nu fed Corolla 1,3. BADASS MASKINE
Vi snakkede sammen engang om du kunne lave en ic til en rst. Dan det passe du snakkede om den kunne være 65cm i bredden. Hvis det passer hvad gør man så med blæseren til køleren.
hilsen Mikael.[/quote
.. Får en anden blæser.. men kan den ikke være der??
Hvis der er der vil stå model med en Rs Turbo, så jeg kan få lavet et komplet sæt med intercooler, rustfri polede rør og silicone slanger, så vil jeg lave et sæt der er til at montere uden for mange problemer.. Og den vil stå model får selvfølgelig sættet lidt billigere
Mvh Jesper
Jb coolers
Tlf: 60743564
!!! Ny Msn adresse!!!
Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
McCoy SPC skrev:Nu har jeg lige fået mig en defekt intercooler. Kan du reperer den for mig. Der skal nok svejses nye kasser i begge ender, fordi de er a plastik. Det kan også være at der skal tages lidt a højden måske, har ikke lige set hvor meget der er plads til. Den kommer oprindelig fra en Citroen Evasion HDI.
Er det noget du kan lave for mig måske??
Det kan jeg godt.. Ring eller send mig en mail så finder vi ud af det
Mvh Jesper
Jb coolers
Tlf: 60743564
!!! Ny Msn adresse!!!
Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser