Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 16 maj 2025, 00:38

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ang. blæs
Indlæg: 14 okt 2003, 09:16 
Er ved at bygge blæs på min gamle golf 2..
Har skaffet andre stempler men er i tvivl om min krumptap/plejlstænger kan holde til trykket håber på at når ombygningen er færdig vil den ha omkring 180-190 hk hvad skal jeg købe for at få det til at holde og kan jeg evt. bruge noget fra 16v/G60....

På forhånd tak
Mvh martin


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 28 okt 2003, 14:02 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 07 okt 2003, 20:15
Indlæg: 54
Geografisk sted: Horsens
du kan bruge sprøjtet fra en g60 da det er laver til tryklandning, nu ved jeg ikke hvor meget ladetryk du havde tænkt dig at køre med, men hvis det er over 0,5bar, ville jeg foreslå en sænkning af kompression, enten ved nye smede stempler og lettere pejlstænger, men husk hvis du vælger at bruge sprøjt fra g60 at du skal havde mappen med, og havde den optimeret til et eventuelt større lade tryk for g60 køre kun med 0,6bars lade tryk.
du kan også vælge at bruge toppen fra 16v, bare husk at skifte til stempler hvor der er plads nok til ventilerne. ellers kommer det nok til at køre lidt spæmdene :twisted:
held og lykke med det

_________________
8km/l i en golf 1.8i er vidst ikke helt optimalt


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 okt 2003, 13:21 
Hvliken motor ligger der i


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team