Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 16 maj 2025, 11:08

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
er der nogle der ved hvor man kan få skarp knaster til en ford sierra
2,0 doch samt pris :lol:

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
Prøv på www.needforspeed.co.uk

Titel:
er der ikke nogen der kender nogen der har sådanne nogle knaster
her hjemme evt. brugt

Titel:
elvin fra mørkeautoophug har et sæt liggende.ellers kontakt westspeed bo kan slibe et sæt til dig for ca 3000 kr. men hvis det er piper så skal det være et sæt bp285 knaster de gør det sku godt.har selv et sæt i min GT.du kan se det under tunings projekter på forsiden (det er mig der hedder poulerik)min har nu 2 1/2 år og 65000km senere 135 hk og det med nogle 32000km gamle tændrør så motoren har gået 235000km i alt.men der er nok andre ting jeg hellere vil anbefale dig at købe først.

Titel:
hvad vil du så forslå jeg gør ved bilen først
hvad kan jeg gøre for at få lidt mere skub i bilen

Titel:
jeg startede med en bananmanifold et k&n filter 2,5" simons uds og så havde den 133hk og 200nm så det er nok der jeg ville starte hvis jeg kunne gøre det igen og 133 hk var uden en chip og jeg er overbevist om at jeg godt kunne ha fået 7 hk mere med en chip.og der kan ikke hives mere end 140 hk igennem indsugningsmanifolden hvis du vil beholde den som en suge motor.jeg kunne ihvertfald ikke.men jeg har lige købt en roots sc16 kompressor for at fuldføre mit projekt.og regner med ca 160hk og 230 nm ved 0,4bar sammen med de ting der allerede er gjort ved min motor.men mit råd er vent med knasterne til du har et par gasspjælde på hånden og hiv den så op på 200hk men så heder opskriften.300 graders knaster og mekanisk vippetøj.afbalanceret og lettet motor, bananmanifold og en ordentligt udstødnings system.og det bedste er du kan beholde dine standart stembler,men montere du smedestembler bliver den lidt vildere.men snak med bo/westspeed det er ham der har lavet opskriften.

Titel:
er der nogle der ved eller kender nogen der har en bananmanifold til en ford sierra 2,0 dohc 8)

Titel:
janspeed har lavet min.brunohansen sælger dem til 2700kr og herinde på powerpage under produkter kan du købe en til 3000kr så det er bare om at gå igang.også når du er inde under produkter så tjek lige prisen ud på gasspjælde.sweeeet.mums lyd der kommer fra sådan nogle 45mm.

Titel:
hvordan mont. jeg det kn kit skal jeg fjerne hele luftfilterkassen :?:

Titel:
hvis det er et 57i kit så ja (også kaldet et injektionkit) men der skulle være en brugs forvirring i kassen til sættet.ellers hvis du bor i nærheden af viborg så skriv lige igen så kan du komme og lure min montering ud.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time